lördag 5 april 2008

Gah!

Da hair is totalt falling off my head.
Skit.
De va ju som sagt inte skit bra från början, o nu börjar jag få beslutsågren.
Behålla skiten o klippa frisyr o riskera att allt löshår faller ur inom 3-4 veckor, o får klippa mig igen.
Eller ta ur skiten o skippa det tills jag köpt nytt fint användbart hår istället.
Tror de får bli alternativ 2.
Sorry borry C som tog sig 2timmar till att sätta i skiten :(
Dui är en klippa.
Därför får du hjälpa mig ta ur skiten ikväll :P
Måste ju fräscha till mig för kyss på kryss 2008.

Ska snart iväg o träna hund.
De känns "sådär" med tanke på att jag verkligen slarvat med träningen hemma den här veckan. Förhinder hela tiden.
Ena gången kom en drös med ungar o villa klappa, o leka o busa med henne. Dum som jag är så lät jag de ske. Kul o se hur hon agerar med småttingarna- tänkte jag.
Hon var förvånansvärt lugn. Trodde hon skulle bodyslam'a allihopa, kanske morra när dom tog hennes pinne, eller bli asförbannad för att 5 ungar skrek o jagade henne.
Men icke!
Mycket tror jag berodde på att jag stog helt lugn o självsäker en bit bort.
Kan jag ju få tro iaf.
För hade jag hetsat upp mig o blivit nervös så hade nog hon känt av det, o då kunde de blvit andra bullar.
Sen helt plötsligt kommer dagisfröken ut o ropar "Kom in o käka frukt nu ungar!"
Jajemen, ungarna kutar rakt emot dagiset, o Abbie efter förståss. Hon han så långt att hon stog i dörröppningen, sen vände hon.
PIU!
Jag bad om ursäkt men fröken verkade inte bry sig alls om hunden. Tur så in i helvette!
Undrar hur många föräldrar som blivit överlyckliga om ungarna hade kommit hem o sagt att dom lekt med en amstaff på fritids idag :P

"Team Mayhem Elite" tävlar idag. Hoppas de går bra för dom, o dom andra från Link o Norrk.

Sen tycker jag nog att du är en smula onödig, hörrö.
Sådär behöver man väl inte skriva i bloggen?
Men men, alla får tro vad dom vill.
It's a free country.

O du som skrev onödig kommentar häromsisten tycker jag oxå kan sta i hörnet med dumstrut ett tag.

Ikväll kommer en hel armé med folk hit. NAJS!
O jag får antagligen låna Buzz - Yeah!

På återseende!

Inga kommentarer: