söndag 20 april 2008

En lista

Gud va många man kan hitta om man googlar på just "lista".
Kanske skulle va rolig o bygga en blogg som enbart bestod av listor.
Aja, här kommer en.

1. När gick du upp idag?
Vaknade nånstans efter 10 tror jag tillomed!

2. Diamanter eller pärlor?
Diamonds are forever.

3. Senaste filmen du såg på bio
Oj, går jättesällan på bio. Tror de va Transformers...

4. Favorit-TV- program?
Greys anatomy. Gilmore Girls... nåt sånt.

5. Vad åt du till frukost?
Äckliga 3-korns yoghurten, o rostade mackor med marmelad.

6. Vad är ditt andranamn?
cecilia.

7. Din favoritmat?
Många olika. Gillar kladd :)

8. Vilken mat gillar du inte?
Grynkaka som min mamma tvingade i mig som barn! O Sushi, never got the hang of it.

9. Favoritchips?
Sourcreme & onion

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Senaste nerladdningen Dance2Trance.

11. Vilken bil kör du?
Min egen. Pegutten 206 Gti - woho!

12. Favoritmacka?
Baguette med skagen o räkor o ännu mera kladd! :D

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Sånna som inte kan göra annat än o skämta, o verkligen va astråkiga.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans o t-shirt brud. Även att jag egentligen vill ha en lite finare stil.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Så länge det är varmt, fina stränder, o paraply drinkar så åker jag vartsom!

16. Favoritklädmärke?
Använder inga "märkeskläder". Vad räknas som "märkeskläder"? Vem bestämmer det? Shoppas ofta på Vila, Gina, Vero moda, postorder m.m

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Hemma i sverige, när jag är gammal, i ett fint hus nånstans vartsom helst.

18. Favorittid på dagen?
Hmm, vet faktiskt inte. Nånstans mitt på dagen kanske.

19. Var är du född?
På BB, Linköping.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Vågrät mambo? :D Nada sportintresserad.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Vilket som. Helst Fanta faktiskt!

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll påminner mig om sommar, enbart av den anledningen.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Både och.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr. Fötter är inte riktigt min deal. :P

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Kanske, fast jag avstår!

26. Vad ville du bli när du var liten?
Frisör

27. Bästa barndomsminnet?
Sommarloven, inte fan vet jag.

28. Varit i Afrika ?
Nej.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej.

30. Varit med om en bilolycka?
Nnej.. tror jag inte.

31. Favoritdag i veckan?
Fredag, helt klart.

32. Favoritrestaurant?
Äter istortsett aldrig på restaurang, trist nog. Roliga pojkvänner man haft genom åren :P

33. Favoritblommor?
Sånna som luktar gott.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Max

35. Äger du en cykel?
Ja, tack Anna :)

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Konstig formulering på fråga. Skulle inte klara av det tror jag. Bad with money.

37. Läggdags?
Runt 22 i teorin, runt 23-00 i praktiken.

38. Senaste personen du delade en middag med?
Måste vart C, på hakkepi :D

39. Vad lyssnar du till just nu?
Surret från datorn, o katten som kraffsar i lådan.

40. Favorit färg
Rosa för tillfället. Man skulle va blond, de passar bättre till, än rött.

41. Hur många tatueringar har du?
4st.

Det var allt för mig, godnatt.

Inga kommentarer: