lördag 26 april 2008

Lördag /Videoblogg 4

Jaha, vad har vi hunnit med än så länge?
Jobbat. Vart o storhandlat. Nu är både kyl o frys fullpoppat med mat!!
Mycket fisk blev det... ska bli lite smart tänkte jag.
Kom på att den där Jonas [jåånas] i Frusna killar söker kärlek är förjävla härlig!
Man kanske skulle satsa på en norrlänning?
Han pratar så snällt o är så lugn o härlig, tycker jag. Lykans ost den som fångar honom :) Kan man ju iaf tro.
Jag undrar om jag är för snäll. Eller jag vet att jag är det. Jag blir bara så förbannad på att jag aldrig lär mig! Kan jag inte bara lägga ner? Nej då, självsklart sitter man o irriterar sig på saker som man verkligen inte borde, utan kanske lägga den energin på nåt annat istället. Jävla skit. Fokusera nu Nica! Annars kommer du stå o trampa i ett halvår till uatn att de händer nåt.

Här följer ännui mer jävla hundbilder... ni tröttnar snart va? :P
Men är det en hundhelg så är det. Det får ni stå ut med.









Jag ser bedrövlig ut, I know. Det är lite min grej.

Inga kommentarer: