fredag 4 april 2008

I jämförelse...

... med andra bloggskribenter kan jag lätt tolkas som tråkig.
Men samtidigt vill jag inte ge dig cred för att du skriver så skoj. För allt du gör lyckas du med, o det är dumt o låta det stiga dig åt huvudet. Så jag låter bli. O du borde på nåt konstigt sätt vara tacksam!

Igår blev jag långhårig, all over again.
Synd att tydligen häften av allt löshår har slitits bort från förra isättningen bara... De blev lite "fjösigt" kan man väl säga.
Ska iaf klippa till'et på söndag o hoppas på nån bättre frisyr av det hela efter det. Skulle nog ändå velat ha 100 slingor till o gjort en snygg förlängning istället. Men men. Vem har tid att vänta på leverans? Inte jag! Allt ska ske på momangen!

Dagen roligaste kommentar av en övertrött arbetskamrat:
Y-"Är ni nere i nattklubben sen då?"
C till mig-"Sa hon kattgluggen??"
O ett stort asgarv på det :)
Ibland får vi till det. Synd att man jobbar själv större del än vad man har sällskap bara.

Ska ta tag i vidare forskning av utbildningen nu.
Helvettes, kan andra kan väl jag?
Det kan ju inte va meningen att enbart ungdomar som fortfarande bor hemma, o tjejer som är försörjda av en tät pojkvän ska kunna plugga??
Research coming up.

Nu avrundar jag detta inlägg med en bra musikbit.
Ni har väl inte glömt?


Blir aldrig dålig!
När jag ska skaffa gitarr o lära mig spela då?
Nån som kan, o vill hjälpa?
Jag föreslår att du är attraktiv så kan vi avsätta mysiga lördagkvällar med att klinka ballader o sjunga o stämmor.

Drömmer vidare...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Det var snällt skrivet. Du skriver oxå jättebra, på alla sätt och vis. Läser ju fortfarande bloggen varje dag, eller så ofta jag kan.
Att jag lyckas med allt jag tar mig an, beror på att jag aldrig ger mig. Det vet du väl?
Kram kram!