måndag 28 april 2008

Inge vettigt

alls o skriva idag.
Dödsrött. Seg. Mördbultad. Av vad vet jag inte.
Fick va telekamrat till vän som inte ville somna vid ratten igår. Kockan hann bli 00.10 sen dog hans batteri, haha. Jag somnade inte direkt efteråt, som jag hade hoppats.
Varm som en kakelugn var jag! Tror jag brännde på lite för ordentligt i solariet. Plkus att de va knasiga 26 grader i sovrummet. Som annars brukar va så kallt. Minns att jag letade med fötterna till de ställe i sängen där de va som kallast.
Har kommit på mig själv med att jag alltid alltid kliar mig på låren/benen precis innan jag somnar. Skit skönt :D Precis så där skönt som när man vänder på sig o gosar ner sig lite xtra mycket ner i kudden. Jag är lite tokig.
Dom verkade ha haft en kanon helg nere i halmstad på tävling o festligheter. Jag själv laddar nog för Summerpull i norrpan i juni nångång. Då jävlar ska jag visa eliten hur man kalajsar. Med stil. Förstås. O kanske köra Abbie som novis. Hon är ju 1 år då. Får se.
Isabell o Tomas kommer snart ut o hämtar hem Baby. Skönt. Fast ändå inte. Det har vart trevligt med lite extra sällskap :)
Men en sak är säker. Skulle aldrig skaffa 2 hundar all by my self.
Inte för att de har vart svårt, men jag vill lägga så mycket energi på saker o ting att jag inte skulle klara av o ge båda 100%.
Nu väntar 2 arbetsdagar till. En grillfest på valborg. Rydell o Quick på torsdag (men inte alls säkert att jag ska dit) Freaking kryssning hell yeah på fredag till lördag. Tjejkväll på lördagkväll. O söndag ska de nog bara slöas.
Pass på säger jag!
Köpte hem Radar spray idag efter jobbet. Gick nuts ute på altan, o fy helvette va spindlar de kröp fram!! Hubert den äckligast av dom alla tittade fram o jag körde all in på honom. Han såg ut lite som ett snömonster när jag var klar. Sprayen blir som vitt skum. Efter en timmes promenad så kom jag hem o tittade till honom. Lyckades med att få se hans sista sekunder i livet tror jag. Han seglade nämligen neråt, snabbare o snabbare, tills han helt plötsligt försvann ner i gräset. Som en liten boll. Hoppas du får de fint i spindelhimmlen. Har dig hellre där än på min ballkong!
Kan även säga min sak om dessa stackars råttor som får hälsenan avskuren (JAG SPYYYR! HATAR HÄLSENOR!) o blir upphängda i svansen för nåt slags experiment. Det gör mig inget. Hur jävla mycket råttor finns de inte då? Va? Hellre dom än oss människor. Men det är ju jag. Dubbelmoral Nica. Eftersom jag själv haft en Esbjörn råtta som husdjur. Men så tycker jag iaf.
Nu ska jag ut o kolla läget på altan igen.

So long Mother suckers!

Inga kommentarer: