tisdag 1 april 2008

Oboy!

Vilket vackört väudör.
Eller hur man nu stavar på skånska.
Sälj skåne till danmark!

Har inte så mycket o skriva idag.
Fins väder.
Man blir glad.
O Glad är ju en ganska så trevlig sinnesstämmning. skit fult ord. Tror inte ens att de finns nåt som heter så. I totaly made it up.
Ska kolla på tv nu.
Har gått promenad, städat, fixat iordning på mina utemöbler o invigt altanen!
Snart är de dags o grilla, damer o herrar!
det är inne o va stekig nu.
Då kommer jag osökt o tänka på FFL.
Så rackarns bra!


Det är humor.
"Pappa betalar...!"

Fick tillbaka pengar på deklarationen, bättre än kvarskatt!
Dock inte mycket o hänga in the christmas tree.

Nu namedropar jag bra musik.

Kent - Våga Vara Rädd

"Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå "

Spelar högt o ljudligt i min bil.
O självklart sjunger jag med o klappar takten.

Imorgon ska de färgas hår o tvätta.
Torsdag kommer C till assistans o fixar iaf hälften av mitt löshår.
Resten får tas på lördag. Sen klippning på söndag.
På lördag är det även hundträning o senare på kvällen kommer Göteborgarna, sofie från hooden o Cilly. Reeespect!! :)
Hoppas på o få låna Buzz, isf blir de Buzz-Mania hos P.D på söndag - Bring it on!
Jag är pepp!

Nu ska jag se sista 20 minuterna på Äntligen hemma.

3 Saker ni (kanske) inte visste om Nica:

1-
Jag sover alltid med strumpor/sockar. Kalla fötter!
2- Älskar att titta på matlagningsprogram av alla dess slag.
3- Har en gång dejtat en kille under 1 månads tid o kan inte komma på vad han heter.

Inga kommentarer: