onsdag 9 april 2008

Tusen apor

Var inne o klickade runt på bröderna Schulmans nya sida.
Dom är roliga.
Love that humor.
Men måste ändå säga att hemsidan är lite småknepig.
Plåttrig, o man vet inte riktigt vad som är reklamrutor o vad som har med hemsidan att göra.
Det regnar ute idag. Är de nåt väder jag hatar väldigt mycket så är det regn.
Blä!
Hundmänniskor får inte orgilla väder, de finns bara dåliga kläder.
My ass.
Kallt o jävligt. O man blir blöt i ansiktet o så rinner sminket iväg o man måste gå omkring o kisa som en kines så man inte får droppar i ögonen. O håret blir blött o helt förstört. O kläderna blir blöta.
Nu sitter jag i en mega stor t-shirt med Agia Napa tryck på. Den fick vi när vi va där.
"Dolce & Grabbarna Grus"
Är dom inte för påhittiga så säg?
O så har jag mina pyjamasbyxor. Dom är de små bruna björnar.. nej, råttor på.
Så jävla töntigt. Men de är flanell, o det är mjukt o gosigt.
Idag orkar jag inte göra ett skit.
Ska bara baka lite bröd, de är väl de ända. Sen är de soffan o lite choklad som ligger på schemat.
Barnen som lekte med Abbie häromsistens hade en kompis i klassen som hette Abbidelle. De va fint tycker jag! Fast det var en "han", o han va dum... för han slogs på stjärten.

Takida, bra skit.
Köly su.




Arash & Shaggy -Donya



4 kommentarer:

Anonym sa...

man tror att killen i takida som sjunger är snygg, men han är faktiskt ful som stryk. Han skulle inte platsa i Five om man säger så! Point of view är förövrigt deras bästa låt, EVER!

Anonym sa...

takida alltså, deras bästa låt är point of view...

Anonym sa...

men det förstod du säkert själv!

Väl rutet anonym!

Nica Hansson sa...

Ja va inte blyg, ruta utav bara faan så kööör vi för fa-an, prittmarie!