måndag 21 april 2008

Märkligt

Igår gjorde jag de mest korkade.
La mig i soffan o började kolla på LA ink kl7.
Halv 8 sov jag.
Vaknade strax efter 21.
Kollade klart på det-där-på-femman-som-jag-glömt-namnet-på.
Så jävla pinsamt o åka ut på den frågan :D
"Är din fru den bästa du nånsin haft sex med?" -eller? Var de inte den?
O han ljög- HAHA!
Jag skulle se mig själv som ensamstående efter det.
Ok om han hade svarat "nej" o de va sant. Shit happens liksom. Men svara "ja" o det är falskt. Woho! You aint getting some tonight boy.
Sen skred jag ut med prinsessan för sista kiss&bajs rundan.
Gjorde mig iordning för sängen. La mig i sängen. Katten på ena sidan o hunden på andra.
O där låg jag.
O stirrade upp i taket.
La mig på mage.
På sidan.
På ryggen.
La armen över ögonen, som kan hjälpa ibland.
Inget hjälpte.
Jag somnade helt enkelt aldrig.
TROR JAG... skall tilläggas. För jag drömde nämligen att jag inte kunde somna heller. Det kommer jag ihåg, när jag väl somnade vill säga.
Kl 4 var jag uppe o satte i laddaren till mobilen iaf. Klockan ringer 5.05 så så värst mycket sömna kan de ju inte ha blivit. Eller så sov jag hela natten, drömde att jag inte kunde sova, o vaknade kl 4 i tron om att jag inte sovit en blund.
Jag vet faktiskt ärligt talat inte.
Känner mig inte speciellt mer trött än vanligt. Men vet att de kommer bli en jävla pers o försöka hålla sig vaken nu tills kvällen kommer o de är dax att knoppa återigen.
Så, härmed efterlyser jag någon med baseboll trä, alt något annat mindre slagverk, som skulle vilja göra mig sällskap ikväll. O så fort jag nickar till, eller blundar så är ditt jobb att få mig vaken o alert igen, vilka medel de nu må krävas.
Give me a call, skriv en kommentar, blås iväg nån röksignal. Let me know, aight?

Förövrigt har jag kommit på mig själv med en misstänkt hjärnskada. Som jag stavar illa! Vad detta beror på vet jag ej. Om man går tillbaka o kollar gamla inlägg så stavar jag ju inte så illa. Jag har ju själv tillomed föraktat människor som stavar fult. O nu gör jag de själv! Vill gud straffa mig nu? Folk som hackar på feta människor kanske blir feta. O jag som hackade på analfabeter blir själv en.

Dagen i-landsproblem:
Som städerska, o har varit nu ett par år, så är min stora fråga till allmänheten.
Varför är alltid toadörrar skitigare på insidan än vad dom är på utsidan.
Detta är sant!
Man ska ju tvätta händerna efter man vart på toan, right?
Det betyder ju att de vore mer logiskt om insidan på dörren var renare än utsidan.
Äckligt!! o skärpning.

Sen ska jag flytta till hus. Har jag bestämmt helt själv.
Var uppe hos mamma o pappa förut o pratade lite med dom. Huset var jättefint tyckte dom. Lite minus här o där kanske, men i de stora hela helt klart fint.
Men, va kommer då för svar.
"Ja, hade du haft nån o dela huset med hade de ju vart bättre, du kan ju inte bo där själv"
Varför i h-e kan jag inte det??
Visst ekonomiskt sett är de ju alltid smidigare o va två.
Men tack snälla päron, sätt press på mig att skaffa en karl nu oxå!
Han kan väl flytta in i efterhand ;P
Vi kom överens om att iaf åka o titta på söndag. Titta är ju gratis.
Kanske har jag hittat nån vettig karl o dela huset med tills dess oxå... *host*


Nu ska jag ringa banken o be om ett lånelöfte. De kostar ju inget.





Inga kommentarer: