onsdag 23 april 2008

Men kamma dig for sejten

Har så förjävla ont i nacken så jag tror jag dör.
Jag ser snart ljuset o kollavippar rakt av. Rätt in i kaklet barre.
Jävla skit jobb!

Börjar bli på dåligt humör.
PMS kallas det i vardagligt språk tror jag.
Alla sånna där "pubertets" grejer har börjat märkas mer o mer tydligt på mig under dom senaste åren. Är jag sen i utveckligen månne? :P
PMS märks tydligt som fan, kan va skitglad ena sekunden o tvär sur den andra.
Jag mår illa from time to time under hela men... ja ni vet.
Finnar o annat sattyg ploppar upp som nån världsligt smitta, o jag känner mig i största allämnhet rätt ofräsch. Skulle vilja duscha 2 ggr om dagen typ.
Men sånt kan man ju inte hålla på med. Nej, en gång i veckan får allt räcka!
O nej, jag är inte pregnant. Inte ens de minsta. Så jävla opregnant man bara kan bli. För då behöver man befruktas av nån av manligt kön, o neje. Sånt håller jag inte på med.
Funderar på om de kanske va lite dumt det där... jag blev ju lite glad, fast å andra sidan kan man ju inte ta det på orden heller ju. känns konstigt. lite spontant. Äh. Vafan.

Sune? Det är dax nu *skivan flyger genom luften*
Dags o skura rent altanen! YES!

*skuttar iväg med skurborste i ena handen, o grönsåpa i andra*

Är ni redo för dagen låt?
BOOYA! Här kommer den.

Erasure - Don't say your love is killing me
(lyssna på hela, o kläm i på refrängen! Jag kunde den helt utantill!)


Inga kommentarer: