söndag 13 april 2008

Oh härliga söndag

Somnade ganska så skapligt igår iaf.
Ville ville ville verkligen sova ut lääänge.
Men som vanligt vaknade jag vid 8. SUCK!
Men låg protesterande kvar i sängen till strax innan 10, vilket är jävligt barnsligt eftersom jag redan var vaken innan. Men ändå.
Gick ut på morgonpromenad o käkade sedan lite fukost.
Fick snillerblixten att tvätta bilen. Idag var de dags!
Sladda upp till macken o tvättade utav bara tusan. För hand, ofcourse.
Ren blev den! Måste dock vaxa den under valborg ute hos mamms o papps på landet. Åkte sedan till fader o lånade dammsugaren i garaget. Mycket hundhår där bak yo. Får seriöst köpa ny matta när den väl ska säljas.
Skönt att kunna bocka av det nu iaf. Ren bil - check!
Kom på snillerblixt nummer två. Hundträning i norrpan kl 14 -jag drar.
Hade ju inget bättre för mig.
Det var en trevlig eftermiddag med fint väder, till skillnad från gårdagen (suckie suckie) O lite nya ansikten att bekanta sig med.
Dock försvann många utan att jag ens märke det, förns vi skulle åka hem. Men men.
Grillade lite körv o grejer oxå, mysigt!

Nu är hunden däckad i soffan, jag känner mig ganska så pigg o glad.
Dock är de förjävligt att klockan redan är 20!!
Hallå?? Jag åkte hemifrån halv 1. O nu är klockan 20... Vad fan hände??
Sjuukt va tiden går fort.
Har en masssssa musik på hemladdning nu, får se om jag hinner med en ny skiva innan jag knoppar.

Jag är jävligt singel, fyi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi bilda en singel klubb?

Anonym sa...

Du är inte bara singel utan även snigel efter gårdagen!
:D