tisdag 8 april 2008

Idag är jag seriös

Har skrivit upp på handen vad jag inte skulle glömma bort att skriva om idag.
Det gör att jag känner mig viktigt, på nåt sätt. Att jag har ett mission.
Jag gillar missions!
Det är inga måsten, utan nånting kul man ser fram emot... typ.
O så känner man sig lite sådär duktig på samma gång.
Gud va larvigt. Men ack så bra för mig.
Var uppe hos mor o far idag o hämtade mat.
Jag har det privilegiet ibland. Oftast nån/några dagar i veckan.
Jag ser det som ett privilegie, då jag inte tar det för givet, o jag verkligen uppskattar det.
Lasagne!
Mamma har aldrig gjort lasagne förut. Iaf inte som hon låtit nån annan smaka.
Tror jag sagt till henne ca trettioelva gånger att man måste ha mycket vätska i.
Men hon har slagit dövörat till o slängt förpackningen, eftersom hon aldrig behöver läsa hur man gör iaf... hmm.
Men dra mig baklänges vad hon hade lyckats! Gott så de kn... i munnen!
Själv försökte jag mig på en slags sockerkaka á la nica igår, o kom på att jag knappt hade nåt socker. Så den vart inte så god alls faktiskt. Improvisera var inte min grej, ne.
Mamma & pappa konstaterade även att de är precis hopplöst för mig att hoppa på en utbildning som det ser ut i dagsläget, ekonomiskt.
Pappa: "Sätt ut en annons! Där du söker en rik karl som kan försörja dig!"
Vet inte hur jag ska vända mig till den informationen, alls.
Whats love got to do, got to do with it?
Men så sant som det är sagt.
Jag har till oktober på mig o hitta nån iaf, då är sista anmälningsdagen för kursstart i januari. Alltid nåt positivt :D
Hela sommaren o leka av mig på! S
Sen kan jag ta han pickadoll-killen från senaste Vimmel-tv avsnittet (runt 18.40 minuter in i prog)
Nån som kan fixa hans nummer?
Holla at me!
Jag tycker han verkar rolig, trevlig o sympatiskt med ett trevligt yttre!
Hoppas han har cash oxå. O gillar päls.
Mig behöver han inte oroa sig för, "jag är lätt att älska" - som nån ofta uttrycker sig.
Har ju helt glömt-
Abbie's fina halsband kommer från Hardcore & Harness. Kika in där om ni vill tjacka feta halsband/selar/koppel till era dogs :D
Very good shit!
Fick ett mejl om nya utbildningar som drog igång oxå. Tydligen har även norrköping en frisörskola. Som även utbildar diplomerade nagelteknologer, färg o stilrådgivare samt diplomerad utbildning i hårförlängning o extensions.
De vore nåt för mig de! It's got my name written all over it.
Men de kostar säker multum det med.
Just det. Jag har 2 stora chokladkakor som väntar på mig. otroooolig abstinens som inte går att beskriva!! Men de kommer räcka med 2-3 rutor. Sen är jag nöjd.
Är numena rödtott. Tokröd. Jag gillar't inte. Men ändå lite. Omväxling förnöjer!

Nehe, ska vi säga så?
Nån rik jävel med lite kärlek till övers?
Hör av dig.



l-l-l-l-l-l like a lollypop

2 kommentarer:

Anonym sa...

men hallå!!! du får ju lägg upp bild på ditt röda hår ju, nyfiken :)

Anonym sa...

Jag har alltd tyckt att din pappa är en förnuftig karl!
Du är säkert fin i rött hår! En skönhet klär i allt... (Den satt långt inne, och det smakar honung i munnen)
Tycker du ska satsa på att bli negelteknolog! Vore så kul att säga till folk: -Jo, du vet min kompis som är nagelteknolog... osv.
Det viktigaste är iaf att du gör det som känns rätt för dig!