tisdag 29 april 2008

Nu tar de sig

Redan tisdag. Onsdag imorrn. Man kan i de stora hela säga att det är fredag imorrn. Knasigt, men ack så härligt!
Chefen har inte sagt "ja du får ledigt på fredag" till mig, men hon har å andra sidan inte heller sagt "nej du får inte ledigt på fredag" så jag tar det som ett "jag är ledig på fredag, whatever you might say, BIATCH"
Ok, stryk de sista.
Så härligt väder ute! (så himla världsligt o prata om) Men jag älskar att man nu kan gå ut i bara t-shirt utan o frysa. Det är varmt. Jag blir varm. [A laki ala]
Var en sväng till das solarium återigen. Nu känner jag mig fräääsch. Fräääsch brud lixzom bah.
OM de inte hade vart för att jag är så jävla mogen så hade jag tagit en bild på min otroligt slimfitade mage o visat hur brun o fin jag är.
-Vem sa att jag var mogen?

Japp, spänner som om de inte fanns nån morgondag. (brösten är obefintliga, chokladfläck på magen, piercingen borde tas ut- don't tell me :P)
Dessvärre börjar jag bli misstänksam vad som egentlgen händer när jag är ute o promenerar iaf 1½ h om dagen. För nog fan är de inte låren som får sig nån förbränning. O inte röva heller för den delen (Thanks for mentioning P.D) Mystiskt. Väldigt mystiskt.
Blev väl o hårdträna på gym veckorna innan badsäsong... orka nu liksom :P
Any whooo.

Har gått 2 promenader idag. Först en när jag kom hem. Gick ett varv på "andra sidan" så att säga, o tittade på dom fina husen som ligger där. Hittade en stig upp i skogen o gick en svänga där med. Med mitt lokalsinne har jag nu lärt mig att backa tillbaka på samma väg som jag kom ifrån. Inte ordagrant backa o gå baklänges, men att ta den vägen man komifrån, på tillbaka vägen he... ÄH va krångligt de blev.
Iaf så satte jag tänderna i smörgåstårt biten som vart kvar o då plingade C o tyckte att de var dags för promenad numero 2. Fint väder, varför ska man sitta inne.
Så de fick bli en runda till.
Imorrn har jag på'att att jag o C ska käka glass från bosses efter jobbet, eller under jobbet för den delen :) Den ska iaf ätas nångång under dagen. Jag har inte köpt nån glass där än ju! katastrof! Så kom ihåg de nu C!
Sen på kvälen blir de las grillos partajas i Tanneförs. Feeejnt.
Ska dock dricka med måtta. Sånt kan jag.
Jag har märkt att jag både stavar o särskriver så in i bängen nu förtiden, men jag orkar helt enkelt inte bry mig om det. O det sticker säkert i ögonen på er. Men de går över. Jag kan komma o pussa bort tårarna...
Dusch Disch Dasch nu!
Måste färga håret...typ imorrn... är sugen på blonda slingor igen... men går inte på rött... Får satsa på blond till semestern. Det är ju ett tag kvar. Rödhåriga har roligare!...på kryss.

Cherioos sucker mothers!

1 kommentar:

Anonym sa...

"Jag har märkt att jag både stavar o särskriver så in i bängen"

stavar så in i Bengen?! LOL

/P.D