fredag 18 april 2008

På begäran

Nu borde jag egentligen piffa till mig inför kvällen, men orkar inte.
Vi kör en blogg istället. Blev ju ingen igår! NÄMEN!? Va i hela fridens namn?!
Vi bah köör. Pritt-Marie.
En lista är bra när man inte orkar komma på saker o skriva. Vilket absolut inte är mitt stora problem då min hjärna är full av alla möjlig gegga för tillfället.
Pass på!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- och fipplar nervöst med lampor och linser, tittar noga o länge i båda... (Hundsport)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- Vägg.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
- Private Practise, Jag grät!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
- 18.40? Alldeles för mycket. (18.37 va rätt)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- Tv'n i v-rummet.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- Ca 1 h sen, Långpromenad med hund o C

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
- Mail.

8. Vad har du på dig?
- Grå strumpor, Jenas, trosor, Bh, vitt linne, gul/rosa munkjacka.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
- JA! o jag kommer ihåg! Att vi var tvungna o jobba över till 16.30 o jag var fly förbannad, o sen nåt om nån moppe, tror jag vet varför.

10. När skrattade du senast?
- Skrattar jämt. Säkert med C på promenaden.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
- Tyg o en ljusgrej, spegel.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
- Kan inte komma på nåt. Allt är konstigt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
- Jobbig, dock ingen utmaning.

14. Vilken var den senaste film du såg?
- 27 dresses.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
- Allt som går att köpa för pengar.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- OJ hjälp. Tidspress. Ehm. Jag skrev "knula" på en såndär "pin" på fritids, YES!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- Sluta ge alla jävla sportfånar så förbannat mycket pengar!

18. Tycker du om att dansa?
- Love it!

19. George Bush?
- Får mig att tänka på en kompis pappa som var lite på lyset o trilla in i en buske, o hävde sedan ur sig följande namn.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
- Jag gillar Felicia o sånna lite finare namn till tjejer. Pojknamn vet jag inte. orkar inte tänka på det nu!

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
- Sure, om tillfälle gavs.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- Tjenare! Vilsen?

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
- Välj själv!

Så klirrat!
Nu är de 14 minuter kvar tills jag skall infinna mig på hemköp. Vi får se hur det går.
Var på kalajs igår igen. Himla många som föddes denna månad tydligen!
Åkte dit med Pervo P. Tog med mig Abbie som bara stog o dregglade. Himla hund!
Hon ville ha tårta, därför allt dreggel.
Matte har klantat sig o gett henne av min mat ibland. Aja bajja Nica.
Nu får du skylla dig själv.
Ska kanske va hundvakt åt Abbies syrra nästa helg när dom andra åker till Halmstad på hundträning.
Det ska bli kul!
Hon är ju av modellen mindre om man säger så.
Efter kalaset styrdes kosan mot T-boda o där fick lex o Abbie leka loss lite, som bara kära kan.
They are totalt in loove!
Fast lite hårda tag blir de allt.
Sådan matte, sådan hund.
Neeee.
Rough Tough Love.
Höll på o garva ihjäl mig åt pastorn igår. (Tomas... Isabell hans fru var de som fyllde, Abbies uppfödare. Reds.anm.)
Vilken energi! Gaddäm!
Mig o beng tillsammans, gånger 10! Haha!
Förstår att dom kan ha haft en rolig biltur med den karln.
Jag ska tydligen flytta in där hemma. Dom har ås många rum. Men njaa...:P
Nu är de 8 minter kvar. Ser ljust ut de här!
Ikväll ska jag, C o C till Bk som sagt o hänga gäng. Gäng-häng i nyktra takter. Jag tror de blir göj!
Skaka på huvvet lite som dom i Night at the roxbury- världens bästa eurodance film :)
"Baby don't hurt me.. no mooore"

Jorå såatte.
Känner att jag inte hinner tänka efter om de är nåt mer vettigt o skriva.
De får helt enkelt duga. Nu får ni va nöjda!
Fått 2 klagomål på dåligt uppdaterad blogg.
JAG KANSKE HAR ETT LIV OXÅ!

:D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pastorn på socker är som se en unge på tjack!

Anonym sa...

När kommer nästa video blogg?