tisdag 28 augusti 2007

6 Dagar kvar

Nedräkningen har börjat mina vänner, o bekanta, o folk jag inte ens känner.
*lyfter på hatten*
6 Dagar kvar till avresa, jooo jag tackar som ödmjukast.
Chefen är skön.
För de första kan hon inte mitt namn, efter ca 8 månader. Jag heter tydligen Emma.
O i måndags trodde hon att jag skulle iväg på semester. "NEJ! NÄSTA måndag!!"
Men jag kan inte låta bli o gilla henne lite i ena hörnet iaf.

Får jag va så fräck att jag gör ännu ett försök att lista ut iaf HUR MÅNGA som är här inne o läser?
OK, ni behöver inte signa era fula namn, men en punkt iaf?
Så kan jag räkna punkter sen ikväll! :)
Do it. Annars får ni inte läsa mer...
...sluta rååh...

Har jobbat idag, som alla andra vardagar. Helt sjukt att man ska behöva hålla på så här tills man är 65... *suck*
Man kan ju alltid drömma om o bli onödigt rik o slippa jobba heltid iaf!
Trisslott nästa.
Åkte på flyttstädning sista 1½ timmen, det är så TRÅK! Jag är van vid o hålla tempo, o de funkar ju inte riktigt där. Man måste ju va så innih-e noga, sånt har jag för mycket damp till.

Kan stryka en av alla saker från min "Att göra innan avresa"- lista.
Köpte resorb idag. Så nu kan vi kräkas, o va bakis, o ha diarré precis hur mycket jag vill.
Fast eftersträvar väl att inte få nåt av ovanstående :P
Bra skit.

Herr Gustavsson var här igår en sväng o snodde all min musik.
Det känns bra, faktiskt! Ett tecken på att jag fortfarande är bäst på musik. Nåt som han hatar när jag säger... Men så är det. Tjut då :)
Sen demostrerade han sin nyinköpta Fm sändare, som jag kom på att jag oxå vill ha! Bra skit till bilen! Ja, vi pratade lite oxå självklart, o umgicks... tror jag?
Sen åkte han vidare, o jag blev trött så jag gick o la mig.
Tror klockan va innan tio tillomed!
Drömde skit illa inatt. Hatar sånt. Kommer inte ihåg vad, men jag vaknade o kände sån där jobbig känsla "neeeejee, vad har jag gjort nu?" o va på pissigt humör hela.. ja typ kvarten innan jag satte mig i bilen o åkte... :P Men de va inte skönt under tiden iaf.
Helt fantastiskt hur jag kan gå från att behöva ha 1 timme på mig på morgonen, till nu en kvart.
O ändå ser jag ju så in i bängen bra ut? *skakar på huvvet* Vissa har det bra allså, så är de bara...
Ni som snackar om att jag inte skulle ha TID för o skaffa doggers kan ju dra er nånstans. Så fort man pratar med nån kompis, eller pappa (gud...) så är första reaktionen: "Men har du verkligen TID för en hund?"
Kan den mäniskan vara så snäll o berätta för mig vad det är jag gör som tar hela dagarna?
För jag vetetusan. Just nu sitter jag o funderar o det ända jag kommer på att jag gör är o jobba... tragiskt nog. Sen kommer jag hem, äter, sen går jag antingen iväg på promenad, eller åker iväg till nån vän. Hepp? I really don't get it.
Synd bara att pannkaka inte kommer va välkommen hos vissa av mina vänner bara *host*
Ingen nämnd, ingen glömd.
Inget bestämmt än dock, vi får se hur livet ser ut om ett år.
Jag kanske gjort nåt radikaaaaalt! Färgat håret rosa o flyttat till Dubai.
Nu ska jag som sagt: Äta, gå åt helvette, komma hem, duscha, titta tv o sova.
Heeeelt upptagen med andra ord.

DansbandsPappans dansband, gubben näst längst upp i väst.
Nytt hår Med mer blonda slingor

Skogspromenad

0,5 km kvar, det är jävligt nära nu...

Sluss o kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du har tid att skaffa hund, det är senare i livet man inte har tid, skit i alla gubbar och idioter, dom säger så för dom själva inte vågar ta tag i saker i sitt liv. NEJ snicka en altan räknas inte, gubbfan!