tisdag 28 augusti 2007

ååh!!

Blåser ju som fan, vill inte gå ut :(
Hitta en rolig/tråkig grej på nåns blogg, ska svara på det, o tänka över saken.



Vad hade du i din mun senast?
- Fingret

När är du som gladast?
- I roligt sällskap

när blev du fotad senast?
- Skit länge sen av nån annan, kamerakåt som man är fotade jag mig själv.. igår.

hur känner du dig nu?
- Sådär

kan du laga mat?
- Det tycker jag

vad tycker du om fötter?
- Mina är ok, andras avstår jag gärna från att ta i.

vad har du på dig?
- Fortfarande jobbkläderna :S

Vad saknar du?
- Närhet

när och varför grät du senast?
- Vet ej, nån vecka sen kanske, tyckte synd om mig själv?

var det pinsamt att svara på det?
- Inte ett dugg, jag gråter inte så ofta.

hade du en bra kväll igår?
- Ja då!

favoritdryck på morgonen?
-Dricker inte på morgonen, måste ha trögflytande, typ yoghurt.

vad ska du göra i sommar?
- gjorde, inte mycket. Va i GBG, de var väl de roligaste iaf!

brukar du sminka dig?
- Ja

är du nöjd med ditt liv?
- Njae, inte direkt.

har du tråkigt just nu?
- Jätte!

vad gör livet värt att leva?
-oj, massor. kärlek, värme o glädje?

vad i livet ångrar du?
- Inget större som jag stör mig på... att jag inte gick frisör på gymnasiet?

vad gör du imorgon?
-Jobbar, äter, sover.


DIN FÖRSTA

Operation: Har inte opererats tror jag... bara sytt.
Första piercingen: Näsan
Första bästa vän: Jill nånting
Första priset: Har nog aldrig vunnit nåt pris
Första husdjuret: 2 guldfiskar, Bullen o Siri
Första semestern: Öland, for sure, var alltid där som barn.


JUST NU

Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Ska du: Samla kraft till promenad
Lyssnar du på: Tv'n i v-rummet
Väntar du på: att få åka iväg till syjpern.
Tittar du på: dataskärmen


HAR DU NÅGONSIN

Kysst en främling: Ja, om "främling" är nån man iaf inte kände tidigare på dagen :)
Brutit ett ben: Icke
Rymt hemifrån: Nja, bodde hos killen nån dag när jag var 15 för jag var sur på morsan.
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: Ja då.

Hepp! Då vet ni mer om mig, känns nästan som ni känner mig nu va? allihopa.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, inga punkter...min blogg är alltså mer exotisk än din! Och du...jag har bäst musik smak, fm sändare i bilen? 80 tal!