måndag 20 augusti 2007

Calm and submissive

Bullterriers på Cesar Milan idag, jag hör de från vardagsrummet. MÅSTE ju bara uppdatera en svänga hära innan jag beger mig mot nästa rum.
Nyduschad o fräsch är jag. Har jobbat, kommit hem, ätit, somnat på soffan, vaknade vid halv sju, gick ut på promenad till tjugo i åtta cirkus. O nu sitter jag här. Behöver helt o klart en hund som kan aktivera mig mer :D
Bengan ville att jag skulle skaffa en NU, o jag med :) Men inget är som väntans tider... som nån sa nångång. Sa flickan?
Ska Googla Nagelterapeut utbildningar sen oxå.
Men först ska jag göra en smarrig fruktsallad, o smoothie o försätta mig i soffan!
Ska ha personalmöte på jobbet på torsdag, I´m a little darkafraid of that. Why liksom? Nu får väl hälften kicken. PoFF! Där gick drömmen i krash att fortsätta äga finbil, flytta till nåt litet hus på landet o skaffa hund. Men än så länge vet man ju inget...
På lördag (kan inte säga't utan o tänka på snickeriet) skulle även boss a´la boss ha en kräftskiva. HURRA! tänkte jag , som längtat så efter kräftor. Men sen visade det sig att den skulle äga rum på hennes landställe. Så man måste ju fixa skjuts, vill inte sleep over ju :/
På en väldigt kort tid har jag blivit erbjuden att behålla 300:- som inte var mina, o nu senast fick jag en jättefin tröja...hmm... jag anar ugglor som får kläder. I smell something fishy... Men jag är tacksam... eller vad man säger.
Imorgon är en annan daaaag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du skall tjacka en bullterrier nu på direkten, då kan vi träna och gå hundpromenader ihop, bra skit! Tröjan passade ju inte och du är den minsta jag känner så det var inge märkvärdigt och pengarna..ja pengar är man väl alltid i behov av ;)