fredag 24 augusti 2007

Frajdej

Svettats ymmnigt idag. Jag skiter i hur de stavas, de luktar illa iaf.
Nu har jag iaf fräschat till mig o försöker hinna med så mycket som möjligt här hemma innan de beger sig mot staden igen. Här ska ätas flott! Har inte gjort mig ett dugg förtjänt av o äta så mycket onyttigt på en kväll. Men när man föds med gener som gör att man i stortsett kan äta vad som helst utan o bli fet - så får man ofta rycka in som sällskapsdam när andra ska moffa ;)
Åkte förbi Ljudia på vägen hem o ville köpa nya högtalare till bilen. Det skulle jag inte gjort.
För där stog en gubbe o föreläste bra o länge för mig hur man skulle bygga bra ljud i bilen. Varför kunde jag inte tänkt på det innan? när jag vet att folk som tävlar i billjud åker dit o köper sina grejjer?? Jo vad vi iaf kom fram till, tillsut, tror jag (?) Var att det saknades en baslåda i bilen, högtalarna dög säkert som dom var. Att en baslåda gör saken bättre visste jag väl redan, trodde dock att de fanns hyffsade högtalare med mer baselement så jag slapp koppla baslåda. Men då hade det med stereon o göra, o hur mycket den orkade pumpa ut o.s.v.
Så ja, kort o gott - ett slutsteg o baslåda skall införskaffas. Han tippade på 4500:- Med installation av honom.
Stefan? Hjälpa Nica? *puppy eyes*
Åkte ner till Cloetta o köpte godis, för hundra spänn... godis för hundra spänn i en butik med billiga priser= mycket godis. Hoppas du trycker på ordentligt där inne på gymet, så du kan hjälpa mig äta upp skiten.
Imorrn är de lördag, utan planer. En utgång känns både kul o onödig. Ska ju ändå festa en hel vecka (tyyyp) veckan efter... men vi får se.
Nu ska jag fortsätta här!
Sayonara

Inga kommentarer: