tisdag 14 augusti 2007

By request

Bra skit!


Kevin Michael - It dont make any difference

Damien Rice - 9 Crimes


Nu ska tydligen min kära mor köpa en likadan mobil som mig, hepp!
Morsan som knappt klarar av o svara i den hon har.
Anledningen?
Så pappa kan surfa med blåtand på landet, o att mamma får sig en bra kamera.
Vaddå? Ska man ha mobil för o ringa med? :P
Har blekt mina tänder en 4-5 gånger nu o de ger faktiskt resultat. Jag har fegat på tiden, vill inte att dom ska fräta sönder, tar 15min per gång, man kan sitta upp till 25. Fick påhälsning av Stefan förut! Helt oväntat besök, o jag som inte hade nån Gevalia... Muchos trevligt.
Va pratar man för språk på Cypern? en liten parlör kanske skulle fixas =)
Nu blir de sängen, för i v-rummet går ju inte o va!

1 kommentar:

Anonym sa...

jävla bra låt! beng-i-bollen likes