torsdag 16 augusti 2007

Red shoes

Idag fick jag ett par röda Crocs av chefen.
Hon är hygglo hon! Allt ska va rött... rött rött rött... the colour of Håkan Städare.
Ibland blir jag verkligen irriterad på hur folk hanterar sina pengar. Visst jag kan oxå kasta pengar runt omkring mig, som resan nu tex. Ingen betald semester kvar, dvs går minus med 5 arbetsdagar till nästa lön. Men de löser sig ju iaf. Vissa borde verkligen växa upp! Inte mina problem överhuvudtaget, men jag känner mig så gammal när man innerst inne vill säga saker, som man vet ens morsa en gång sagt till en själv... :S eller är jag kanske avis för att jag är så himla Svensson o gör allting så rätt så rätt?...Oh well.
Nu håller jag på o tvätters. Tråk! När jag jobbar så använder jag väldigt lite kläder har slagit mig... typ 2 halva maskiner i veckan som behövs o tvättas. Kommer ihåg när man var sambo. GADDÄÄM va mycket jävla tvätt man hade, tvättkorgen full plus en Ikea bag.. blä.
Man ska väl va glad att man är singel o ensamboende kanske :P
Ikväll kommer päronen hit på fika.
Jag ska baka AnanasPaj! (annanananans) *mumma* o glass till det.
Jag kommer bli bullmamma när jag blir stor.. herrejösses som jag kan baka.
Ser ut o bli en nykter helg igen. Trist. Fast jag behöver spara mina slantar.
Några karlar från Jula nrkpg ville komma till stan o festa lite :)
Eller som han själv uttryckte det: "Vi är 3 singelkillar som är oskulder, du måste visa oss stan!"
Hmm... låter farligt tycker jag. We'll see 'bout that. Och utöver det så har jag en annan nrkpg's bo på halsen... det är mycket nu.

Jaha, imorrn är de fredag igen allihop.

Inga kommentarer: