lördag 25 augusti 2007

Awake

Är jag vaken Lars? mmm, pretty much indeed.
Vaknade vid 8 första gången, då är de ingen idé o gå upp du.
Min blogg kommer bli allt stelare o stelare framöver har jag en känsla av, för folk från höger o vänster har börjat säga " DU! han o hon o den är inne o läser din blogg..:"
Klart att jag vet att folk är inne o läser här, tyvärr kan jag ju inte HUR många, som jag kunde på förra... Men de blir mer o mer påtagligt att tänka "shit läser han hon o den? Vad fan har jag skrivit?" Ni vet? de blir mer påtagligt när man sätter ansikten på folk.
Påtagligt är ett bra ord som passar in närsomhelt, ser jag.
De känns påtagligt.
Igår hade jag kul. Jag gillar verkligen o ha kul. Som alla andra gööööör.
Jag kan verkligen va mig själv. Jag kan gå o mumla om saker o du kollar inte snett på mig, jag kan få utbrott som varar i 1 sekund o skrika rakt ut på nånting, o du förstår, vi börjar ofta sjunga på samma jävla låt när de händer nånting, jag kan ha hamburgare o dressing i hela huvvet o de gör ingenting, för du ser likadan ut själv :) kul är det.
OK! NU är de nånting som kvittrar o mitt sovrum! Jag såg fan aldrig att nån fågel flög in?!?!
Jag är rädd.... :S
oh well... Hobbe the kampfkatt får käka upp vad de nu än må vara... *piu*
Thank god for kampf animals.
Vi hann iaf käka som sagt igår, o kolla nääästan klart på första filmen, vilket var mitt val: "Temtation Island"- ganska så kul iaf. Bruden är ju så skön. Mja, sen somnade dom en efter en...
"Ska bara vila ögonen i 5 minuter, sätt klockan!"... trooooliiiigt.
PANG, we just lost him.
La mig ner i min ensamhet o började kolla på Beng-i-bollens filmval.
Stod ut i 4 minuter. DEN SÖG! Evil Aliens eller liknande... fyy faan...
O efter de så låg även hunden o sprattlade o drömde sig bort till dreamland...
"jahaaa... om man skulleee...!" tänkte jag.
Slumrade väl till nångång, men åkte tillslut hem vid 1.
Hepp! En fredags kväll. Helt ok.
Nu kommer snart mamma ner hit o så ska vi ta en sväng på marknaden, kommer säkert göra några stoora fynd idag! .. not.. men roligt är det.
Skitsvårt o skriva med långa naglar, tänk på det.
Ikväll vet jag inte vad de blir, kanske bio, kanske fest. Får se vad jag känner för helt enekelt!
Nu orkar jag inte mer.
Det blir inte alls som man tänkt sig ibland *suck*

Inga kommentarer: