torsdag 9 augusti 2007

Freaking Torsdag

Varmt som ett helvette är det. Skönt. typ?
Bowlat ikväll. Mer behöver inte sägas.
Jag vann inte, men jag förlorade med stil.. Det är viktigt.
30 poäng? Vem fan räknade... jag hade kul iaf.
Btw så var han dopad. Sånt gillar vi inte. O sen gav han killen 100 spänn för att han skulle lägga till 30 poäng... tror du inte jag fattade? De var ju därför han hela tiden la på mer tid, för han tyckte synd om mig... men jag gav upp. Fusk är inte min kopp te.
Jag är så snäll helt enkelt, så jag bjuder på't.
O som tack för den bajsen i huvvet så åker man på o va hundvakt igen.
Fast de är inget jag har nåt som helst emot.
För de första gillar jag hunden som fan.
För de andra så blir de bra o runda av med en nykter helg för en gångsskull.
O för de tredje så har jag så jäääävla många tjänster o hämta in från den där karl så de bara visslar om'et sen.
Mohahahahaaaaa...när du minst anar det, fuckface...

Annars blir de en roadtrip imorgon med mr Erik. Ner till Växjö bär resan av, närmare bestämt hem till Stefanovich. Party all over again, jag är pepp! Blir nog kul som fan.
Kommer hem på lördag nångång igen. Sen blir de o kolla på Wp hund grejs på söndag, om jag hittar.

Nu blir de sängen. Då vet ni!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du bowla mot ett riktigt proffs som kunde hantera sin vinst på bästa möjliga sätt! Men helt rätt så verkar det som du har massa tjänster att hämta in...
TJALALA LAA LAALALALALALA LALALALALALALLALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAA