måndag 27 augusti 2007

Nu var de klippt, sa flickan.

Blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, men är iaf nöjd!
De blir nästan alltid bättre när de fåt växa ut lite o man fått "känna in sig" :)
Skööönt med kort hår.
Men nu till dilemmat. Bokade in ny klipptid i slutet på september, för hon hade ett shysst erbjudande om man boka ny tid direkt, då ska jag klippa och färga håret.
Toppen bra!
MEN, nu när de blev så kort så syns ju lite utväxt, o de är ju inte så snyggt i nacken.
Så jag skulle ju vilja färga de redan nu, vilket jag inte har råd med på salong, plus att de är extremt onödigt o göra innan jag åker till Agia Napa eftersom sol o bad kommer förstöra färgen direkt.
Schobbit då :S
O i slutet på september slog det mig att jag kommer va extremt fattig, pga resan.. sååå... de får bli o boka ny tid till slutet av oktober istället.
Hej o hå vad vi planerar långt framåt i tiden.
Får helt enkelt se ut som jag gör, o färg själv när jag kommer hiem.
Nu har jag goood mat som står o lagas i min lilla kokvrå.
Det är inte många gånger man faktiskt längtar efter sin egen mat!
Lax i ugn med nån creamy citrus grej blandat med creme fraishe på, o potatis! Hör o häpna. Hade velat gjort pressad potatis egentligen, men har ingen press... så uteslutningsmetoden sa att de fick bli potatis på vanligt vis.
Får kanske besök ikväll, denna gången en anmäld sådan. Inte dåligt... Jag har han lindad runt mitt lilla lilla finger :P
Han får hjälpa mig jobba på att äta upp godiset...
"Spara till nästa helg!" Sa en vis man. GAH... HOW?! om jag bara visste hur.
Smart grej hade ju vart o lämnat kvar det... oh well.
Lägger upp lite bilder sen när jag lagt in dom från mobejlen, för dyrt o MMS'a upp dom.
Lollypoppan!! Om du ska va här inne får du gå ut! :D
Fusk att du får läsa om mitt liv, o inte jag om ditt. Nu är de du som startar egen blogg, därmed basta!
Snåla snåla liten kråla...?

1 kommentar:

Lollypop sa...

Nu ska du vara snäll!!