måndag 6 augusti 2007

De kliiiiiir!!

Jag tror bestämt att jag blir skogstokig!
Mina ben... gaddäm! Hur många myggbett som helst :(
O jag har förskaffat mig så långa naglar att när jag börjar klia så skalar jag ju av halva benen (lite lätt överdrivet)
De kliir, o de sviir.
Fantastisk sommardag idag. Varmt så in i hundan! Synd att man jobbar bara :/
Efter jobbet åkte jag raka vägen hem till mamma o fick mat.
(hej jag heter Veronica, o jag är bortskämd)
HON ringde mig, kom de ihåg. Jag ber inte om sånna saker. Men gott var det!
O super smidigt, för man är inte jätte sugen på o ställa sig i köket i 25gradig värme o steka mat.
O när jag väl kom hem så hoppa jag ur alla mina kläder o tog med mig filten ut i gröngräset, o bara stekte.
Stekte på båda sidor, men fick nog mest färg på framsidan. Gött mos!
2 timmar.
Nu blir de en promenad, är ju ändå redan svettig :P
Allt prat om dieter o träning har fått mig o ta en extra titt på min s.k kropp.
Vill komma igång igen jag oxå. Step-up'en borde dra igång närsom helst igentligen!
Ska ha som mål o iaf komma iväg 2 dagar i veckan. o sen promenader. O äta nyttigt!
Jag tycker nog själv att jag inte lagar särskillt onyttig mat, men det är allt som hamnar mellan måltiderna som jag får ta o skärpa mig med. Just nu ligger en godispåse ( tutti frutti, taste of chocolate) i köket bara för att jag var bakis o skakis igår o ville trösta mig själv. O den kan jag ju inte bara låta ligga, bäst o äta upp den så den är borta för gott!
Sånt ska jag sluta upp med, bara på helgerna.
Som barnen. På lööööördag.
Nehe, här kan jag inte sitta o lukta svett längre. Ut i de blå!



Inga kommentarer: