tisdag 7 augusti 2007

Tuesday afternoon

Tror minsann att jag nästan kan den låten helt utantill.. med hon.. den där.. va hon nu vill heta.
Många låtar kan man. Konstigt hur all denna information får plats i lilla huvvet ens.
Upptcäker fler o fler myggbett :S i nacken, o på ryggen... jag undrar ja...
Hobbert ligger o sover i min säng allt som oftast o jag vet förr, när jag hade en solarie säng hemma (sån som man fäller ner över sängen) då blev de ju varmt när man solat, o alla bakterier o skit som katten dragit in o lagt i sängen frodades som bara fan, o på morgonen när man vaknade hade man som små myggbett på hela benen som kliade.. :S
Äckligt- jo jag tackar.
Men nu vädrar jag ju o byter sängkläder ofta, så de känns konstigt om de skulle va så nu igen?
Ja, vad säger man. Älskar man djur så får man väl ta ett o annat loppbett :P
Idag på mitt arbete fick jag fara till norrpan igen, som alltid. Trivs faktiskt där, dom är riktigt trevligt många av dom. Men vart tog snygga lagerkillen vägen?
Efter frullen blev det en hemstädning och efter det vidare till en flyttstäd uppe vig Hagaberg. Detta märkliga område.
Lägenteten var självklart hur fin som helst. Men vem fan vill bo däruppe? Granne med farbror blå liksom?
Som tack för mitt slit (läs "fin-lir") inne badrummet så hittade jag en parfym.
Det man hittar, de får man. Flowerbomb av Viktor&Rolf - en får tacke! Luktar ljuvligt.
Men bara en sån liten, så den tar nog slut snart...
Många parfymerade människor hittar sin favorit o håller sig till den. Sån är inte jag.
Killar är en sak, dom får gärna lukta samma o impregnera sig.
Men jag har nog en 4-5 parfymer som jag blandar hejvilt från dag till dag.
Jag är en typisk "luktar-godis-"parfym älskare. Tror jag har 3 olika Escada, en cacharell promesse, en joker, Hypnose från Lancôme... o några småflaskor från Yves Rocher. Tada!
O Viktor&Rolf nu då :)

Snart bär de av in till staden för en fik!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde skriva vilken parfym killar ska ha...

Nica Hansson sa...

Det är väl änna olika va? :) Men du ska ivart fall ha Jean Paul Gaultier Le Male. Det vet du! Ses till helgen, perhaps!