söndag 5 augusti 2007

It's A Hardknock Life

Igår var det lördag igen.
En lördag i festligheternas tecken!
Var på födelsedags kalas till slut, i Tanneförs.
Helt ok, med en jävla massa folk i en lite mindre lägenhet.
Träffade på Petra som jag tappat kontakten med typ, helt skulle man väl kunna säga.
Konstigt nog kunde jag fortfarande hennes mobilnummer i huvvet, arbetsskadad?
Trevligt var det o många cider blev det. Magen kändes som en ballong!
Jobbade som vanligt med drickandet o lyckades rätt bra ändå tycker jag :)
Har räknat upp till 6-7 myggbett på benen! *gaah*
Blev en sväng på Platå när vi kom in till stan sen.
Detta ställe... *suck*
Besviken är väl ordet.
Trivdes ändå ganska så bra där förr, men så fort jag satte foten där igår så kom jag på varför jag slutade gå dit.
VARMT, för litet dansgolv, folk utan respekt som bara armbågar sig förbi o är på tok för hårdhänta- SORRY for me not being BLONDE and bigboobed.
Nae usch.
Träffade en rolig människa trots allt. Bada skulle vi gjort idag.. men jag kände mig inte riktigt levande imorrse kl 10, en annan dag ;) Ska ju va kalas väder hela nästa vecka vad jag hört!
Köpte med oss lite mat o gjorde Gotland sällskap en stund, sen följade jag cillidill till sitt näste o sen tillbaks igen. Kunde ju absolut inte somna. Vilket jag förstod var enormt populärt! Men till slut så. Vaknade med skallebank, så klart. Tro inte allt ni läser, mat hjälpte tydligen inte alls det.
Kl 10 gick Gotland o hund på långpromenad, jag gjorde det INTE. Vid 3 åkte jag hem o kände mig allmänt försurad. HangoverPissedOff, ska jag nog börja kalla det.
Men det var nog sista gången nu iaf. Känns ju skönt! fast samtidigt inte.
That´s life. Deal with it.
Moving on!
Som sagt, en solig vecka kommer till mötes. Norrpan kanske till helgen!
Då får man väl passa på o kolla på hundar som drar när man ändå är där.
Blir nog en lugn o städad helg då, kan man ju tro... än så länge.
That's a wrap folks.

Kameramobilen i högsta hugg- givetv
is.



Inga kommentarer: