lördag 11 augusti 2007

Lööördag

Ja nu var de visst lördag igen.
Vet inte alls vad jag ska hitta på med den här dagen.
Blev väckt av fröken Göteborg imorrse kl 9.
"-Kolla utlandsresor!"
o här har vi suttit på varsin sida av MSN o debatterat, o ringt, o kollat.
Ett faktum har uppstått.
På tok för dyrt o dra till Gran Canaria O Cypern V.40 iaf... syyyynd!!
O jag hitta ett as fint hotell på Mallorca med all inclusive för inte alls mycket pengar, men vädret där var visst att chansa på i oktober, o de vill man ju inte när man bara ska va borta en vecka..
Så de ser ut o bli Turkiet.
Man ska väl inte hänga läpp, de ser ju ut o va fint. Men har inte hittat nåt ställe med den där "åååh" känslan än... o man har ju hört från folk som vart där *host*
Men jag ska inte dömma.
Igår kväll blev de en rask promenad på kanalen, sen hem o beställde pizza ( hm?) o kolla på film.
Såg "På Smällen (Knocked up)" den va kul! Fast inte så rolig som jag hade hoppats. Men jag grät en skvätt, så jävla känslig jag blir ibland, pinsamt ju. Sen slö kollade jag på Fantastic Four den nya.. va sådär... tror jag.. somnade bitvis :P

Nu blir de o ta en dusch, ut o gå en lång promenad tror jag. Sen får vi helt enkelt se vad dagen bjuder på.

Inga kommentarer: