måndag 13 augusti 2007

Måndag

Då var Måndagen avklarad.
Om vi fortsätter kämpa i det här tempot så kommer det snart vara september, o då jävla far jag iväg från den här hålan!
Mot sol, bad, värme, turkost hav o parraflaxdrinkar o ett hejdundrans partaj, i en hel vecka.
Kan inte förklara hur mycket jag längtar!
Ikväll bokar vi Anna, dämnit.
Så satans synd att inte hela tjejligan kunde åka med den här gången... men vi får göra om det nästa år, o då ska fan Cilly OCH Sofie med! Basta!
Målerigubben ringde mig förut, så nu har jag jag 3 tapetböcker i knät.
Kunde välja ut ganska så omgående vad jag ville ha faktiskt.
En vit fondvägg med "silvriga" skiftande kvadrater, o sen gammelrosa på resten.
Hepp!
Varför va som alla andra?
Stans minsta vardagsrum ska få sig en makeover =)

På listan för resten av dagen:
-Äta mat (fick mat av mamma förut som jag ska äta imorrn, mammor ruleZ)
-Tvätta bilen
-Gå promenad
Mja, inte mycket mer än så.
Måste ringa o boka klipptid oxå, det här funkar inte längre. Jag gör slut med mitt hår.
Åter en tripp till norrpan vill säga.
Var ju där imorrse, som vanligt, med jobbet. O åkte så kollosalt tokfel, flera gånger!!
O jag är där i snitt 3-4 gånger i veckan. AMMAGADD!
Missade sista avfarten eftersom jag satt i min egna lilla bubbla, åkte av nästa avfart vid typ Åby. Gjorde en u-sväng o kom upp på samma jävla väg som jag åkt av! Fick åka ännu längre bort o tillslut göra en ny u-sväng. Åker av första bästa avfart mot norrköping (logiskt eftersom jag skulle åka av sista från andra hållet?) O svänger av, vilket jag inte skulle gjort, jag skulle fortsatt rakt fram. Vända om igen, kommer upp på en väg som jag iaf känner igen mig på o DÄR tog jag iaf av åt rätt håll o hamnade på rätt köl igen. Fan. Är de nåt jag hatar så är de o åka fel! Jag kräks o skriker rakt ut. Kan se väldigt illa ut. Men man lär sig av sina misstag.
Det som stör mig mest med lördagsnatten var att vi för i helvette nästan var vid rätt gata när jag plockade upp dig!! Gaaah. Bara ett stenkast ifrån ju! Märkte jag ju när jag åkte därifrån sen. Men nej nej, vi skulle runt halv jävla stan först.
Tänker på en viss Herr Gustavsson oxå, vet ju inte riktigt vad som hänt, men nåt väldigt otrevligt iaf. Du är inte den som brukar gräma ner dig. Hoppas iaf att du mår bättre snart!
Tjo & Tjim

Inga kommentarer: