lördag 25 augusti 2007

Måste beklaga mig

Betalade just alla jävla räkningar.
O dra åt pipsvängen va fattig jag blev den här månaden! *gah*
O utomlands ska man, jooo då, jag tackar ja.
Inga pengar till sparkontot den här månaden icke.
Varför lär jag mig aldrig??
Dubbelt så hög mobilräkning än vad jag nånsin haft förut.
1500:- mindre i lön pga obetald semester.
Hualigen...
De blir en jävligt snål månad när jag kommer tillbaka till sverige igen, vill jag lova!
Fick ett halsband av mamma från marknaden, hon är för söt.
Ringde till Tele2 o undrade när nätet skulle bahaga o fungera igen!
"Men du har ju ett saldotak på abonemanget som du redan uppnått, det är därför de inte går o ringa/skicka sms"...
"vet jag väl...*host*"
Så nu får fan alla ringa mig om dom vill nåt, för jag är broke as a little peecock in china.

Cheeriooo /Fattig bondpiga

Inga kommentarer: