onsdag 15 augusti 2007

Jag är ISCHE nöjd

Har för mig att dom säger ische i typ Norge, istället för icke.
Snyggt är de iaf.
Jag vill ju kunna lägga upp filmklipp här... tusan oxå! De går ju inte.
Måste jag skaffa blogg på aftonladet nu?
Orka lägga upp på YouTube o länka...
Idag kom jag hem till ett fantastiskt fint vardagsrum! Helnöjd. O va spontant! valde tapeter på 10 minuter typ. Rosa ska de va. Hepp! Var dessvärre inte lika kul o städa upp efter målarna. Jävla skitgrisar. Dom hade ju bara soppat upp storskräpet. Allt slipdamm låg ju kvar. Så de va bara o börja dammsuga, o torka golvet typ 2 gånger innan allt försvann. Sen skulle Hulken ställa tillbaka alla grejer på sin rätta plats. Hänga upp taklampan igen, ja all sån skit. Va ju inge kul alls. Men nu är de gjort iaf! Bara tavlor o sånt som ska upp igen.. men de får vänta till morgondagen , de har ju inte redigt torkat än.
Ska ringa Nordea o få mina (dina?) pengar tillbaka, gaddämnit. Jävla amatör o ge mig personnummret? JO! de är visst ditt fel.
Tänkte ta mig en promenad, men ische, för de regnar ju cats and dogs. Olämpligt.
Funderar på o gå till macken o köpa cancer... men då får jag bara dåligt samvete.
Försöker ju hålla mig till helgerna. Men de är svårt... de kan räcka med en, sen är jag nöjd. Men när man har noll... då är de svårt.
Arbetet gick bra idag. Som vanligt, inget konstigt alls.
Har kommit på att jag inte har några sommarkläder! Vilket är väldigt märkligt.. eftersom de ju är(var?) sommar alldeles nyssens. O nu är de ju för sent o köpa små fina kjolar o linnen som jag kan spatsera omkring med på Cypern... Vad göra, vad göra...?
Inge dogvakters till helgen. Typsikt.
Har inte kommit över nån ny bra låt idag. Så ni får nöja er med lite pix.
Mycket Nöje







Mamma bevisar att hon VISST kan ta kort med min mobil.
Ja, jag är snygg.








En fin dag på kanalbanken








En ful dag på kanalbanken








Mitt vardagsrum, finished!

Inga kommentarer: