onsdag 29 augusti 2007

Tack för den!

Nu vet jag vilka mina riktiga vänner är. O det är dom som klonkade dit en punkt i gårdagens blogg.
D.V.S -ingen.
Tack igen.
Ni får idag på er oxå... jag känner mig snäll.
Håller på o steker raggmunk. Sista gången! Tar ju fan ett halvt sekel innan man kan äta. Varje kaka måste ju stekas typ en kvart! förkoka potatisen nästa gång kanske? Men då tar ju de tid?
Åh, tacka vet jag "snabb-mat".
o du ANONYM - moget o va anonym. Tror du att du är ensam om o va här inne o läsa eller? Va?
O vem kallar du "Gubbfan"?? stryk ska du ha... Din musismak suger oxå för den delen.
Shyssta klubben va!
Prata med Cilly nyss, får se om vi promenerar ihop sen eller om de får bli av imorgon istället!
Skulle växla pengar idag, men cypriotiska pund var tydligen slut. Ett tecken på att många ska dit nu? Yei! Hoppas verkligen på manlig ungdomlig fägring på hotellet :)
Får växla imorgon istället, han skulle lägga undan åt mig, shyrre shysst.
Hämtade sprillans ny jobb-bil idag, eller ja 2 var det, men jag körde ju bara en. Den är paxad from now on.. feejn som fasen. Hade gått 17km, de är inte långt ni!
O röd klädsel innuti med, hoho.
Ne, nu får fan maten va klar snart, orkar inte vänta längre.

Se dig senare, sugare
(See ya later, suckers)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser :)
Fast det vet du ju redan :P

Anonym sa...

jag läser oxå.. har till o me dig bland favoriterna.
har man inget liv läser man om andras hihi /sofie du vet.. från jobbet