onsdag 29 augusti 2007

Fejsbukk

Jag tänker inte skaffa facebook.
Jag spenderar redan för mycket tid vid den här dumburken.
Ville bara meddela er allihopa detta.
Ni behöver inte söka på "Veronica Hansson".
Får då kommer det komma upp en ruta där det står:
"Medlemmen du söker finns ej i registret, möjligtvis för att denne anser sig själv ha en gnutta liv kvar i kroppen, go on, gör en ny spännande sökning!"

P.s Jag vet att mina bilder blir gigantiska när ni trycker på dom, har ändrat storleken på bilderna i fånen så framöver ska ni inte behöva bli lika skrämda D.s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här har du en punktjävel så du blir nöjd . =)

Anonym sa...

. en punktjävel till !
Varför skriver du inte om att du skall bli ägare till en grymt fin hund på 6 månader för? Det är ju så gott som klappat o klart :P

Gubbfan har du fått förklarat för dig, väx upp och sluta böla!

Imorgon skall du äta kräftor och jag macdonalds, gott!