lördag 18 augusti 2007

Jävla lördagar

Ibland gillar jag dom faktiskt inte.
Man vaknar lite skapligt, tänker till, somnar om.
Vaknar igen, orka gå upp, somnar om.
Vid 11 gick jag upp idag. Hoppade i min "plocka-vuxen-poängs"- pyjamas med nallar på, o satte mig i soffan o käkade frulle samtidigt som jag såg repriser av både Scrubs och GG (Gilmore Girls)
Satte mig i andra soffan o kollade lite mer på tv... fick panik. Hatar o inte ha nånting o göra. Har aldrig varit en rastlös människa förut, men har tydligen blivit.
Hoppade in i duschen, så nu luktar jag nyponros igen.
Sitter halvt påklädd, ska ta tag i den biten o sen gå promenad.
Sen får ta mig tusan Lina ta o ringa snart!
Henne ska jag leka med idag, har jag bestämt.
Hon bor i Motala, där är de farligt o bo. Min bror med familj bor oxå där... fast dom är inte farliga.
Igår va vi inne på Nykvarnfestivalen en extremt kort snabbis, vi höjde åldersnivån som fan, säkert upp till 16. Bandet som spelade va jätte...vad ska man säga... hoppiga! Gitarrer o dragspel o banjo o allt va det var. Kände igen killen som sjöng, men kunde inte placera honom. Efter det åkte vi till Mike's hood o sa hej. Sen vidare hem till mig o trodde att vi skulle glo på film, men så blev det inte. Sen sova. Hepp. En fredag.
Beställde booose igår oxå, från taxfree'n. Hejja va kalas de ska bli både på cypern o hemma!
Köpte ingen tobak... *klapp på mitt huvud?*
Jag vill fortfarande äta kräftor o ta en nubbe så hojta till om ni vill!
Jag vill...

Inga kommentarer: