söndag 12 augusti 2007

Oopsi I did it again

Sov så innihellsikke inatt...
Vaknade vid 9 när klockan ringde, tanken var att man skulle gå upp o åka iväg.
Cilla ringde o jag styrde av hela grejen...
Att åka till norrpan två gånger under mindre än 12 timmar är inte riktigt min grej.
Somnade om o vaknade vid 12... orka gå upp... vaknade halv 1... orkaaa... gick upp kl 1.
Skulle lätt kunnat legat kvar till 3... ni vet, man vaknar varenda gång o är fortfarande lika trött så man bara MÅSTE sova igen, 5 minuter till bara...
Skitväder ute, regnigt o dant.
Får lite smärre panik, vad ska man göra? kan ju inte gå utanför hemmet, för då blir jag ju blöt.
Får väl ta tag i en städning eller nåt... var nog nån vecka sen nu eller dylikt.
Tänkte tvätta bilen, FULL av döda djur... kanske senare om de blir uppehåll.
Nu är jag så där nerstämd igen. Fan... Ger jag mig in i skiten frivilligt? står de i pannan på mig "please fuck me over?" ibland undrar jag, för dom här känslorna har kommit o hälsat på alldeles för ofta nu. Jag behöver nån som kan argumentera med mig! Hatar folk som inte kan säga vad dom tycker. "Jag vet inte" -borde tas ut ur Svenska Akademiska ordlistan.
Jag är så satans trött på skiten, men samtidigt vet jag så jävla väl hur de kommer se ut inom en snar framtid.
Fan heller.

Fulla människor borde stänga av sina mobiler.

Inga kommentarer: