tisdag 25 mars 2008

3 dagar kvar

Sen är det helg igen.
Skön vecka!

Anar oroåd i min hals.
Vaknade lite halv rosslig, o de håller fortfarande i sig. Känner mig ganska så seg i kroppen oxå...
You bastard!
Vill inte bli förkyld nu... :(

Snackade ihop mig med mamma Anna, o vi ska nog ta o bli konditorister båda två, o öppna ett fik.
De blir fint tycker jag!
Barn o hundar får va med på jobbet!
Perfa.
Ska kolla utbildning sen när jag kraffsat klart det här.

Egentligen hatar jag löningsdagen. Just bara den dagen. För man köper allt de tråkiga på en gång så man slipper göra det sen. Hundmat, apportbock o lite mat blev de handlat idag.
Jag blir sååå otålig av o storhandla.
Jag är tjej, jag borde verkligen älska sånt.
Men jag får alltid för mig att jag aldrig behöver skriva upp nånting, för de kommer jag ihåg.
Men de gör jag aldrig för så fort jag satt min fot innanför dörrarna så får jag hjärnsläpp.
O då tänker jag att jag går igenom hela butiken så kommer jag på efterhand vad jag ska ha. Men tålamodet räcker oftast bara fram till frukten, sen vill jag åka hem. Då har jag tröttnat.
O påsen jag tog är överfull.
För det är ju jobbigt o ta en stor vagn... även att jag lätt skulle fylla upp den.
Aja, dagens i-landsproblem.

Nu ska jag betala räkningar.
Sen ska vi boka kryssning!

Party cruz- Yes sir.

Inga kommentarer: