söndag 2 mars 2008

Scchhhhlager +pix

Äntligen har vi kommit på rätt köl igen.
SCHLAGER ska de va i melodifestivalen, kan inte folk fatta det. Nu är inte jag nån super schlager fanatiker- men principer är principer!
Tycker de va kanon att både Bengtzing (va inte hon as snygg förut?) o Perelli gick vidare!
Tror Perelli's låt kan dra hem hela skiten.
de är vad jag tror det.
Pizzan va så jävla god så jag höll på o kollavippa! :)
Firade med att gå in på hemköp 2 minuter innan dom stängde o köpte lite choklad oxå.
Jag kan förstå dom stackars kassörskorna som svär så fort nån kommer in just dom 2 minuterna. Plus att vissa får för sig o storhandla just då oxå!! gaaah. Jag skulle fösa ut dom ur butiken. Tack o hej- försvinn!
Iaf så var det allt för idag.
Skallebanken stämplade ut efter pizzan oxå. Pizza är en himelsk drog som botar de mesta. Men man får bara äta på helgen. annars är man ingen svensson ( Hansson?)



Jag är trött, grinig, hjälplös o jag löper - fuck off :D

Skitbra låt!



2 kommentarer:

Anonym sa...

www.nolimit.bloggspace.se

Lappfjallan sa...

Duär jäkligt snygg i håret måste jag säga!