onsdag 12 mars 2008

Är så hiskeligt

...TRÖTT!
Jag döööör.
Höll seriöst på o somna när vi gick promenad förut.
Ska lägga mig i soffan o sova... jag tänker göra't!
Skiter i att jag inte kan somna ikväll sen.
Det är värt!
Det är så dåligt väder o då får man sova "middag"... eller sova "kvällsmat" snarare.

Luktar ve o fasa här hemma.
En tik som löper är inge vidare nånstans.
Blod/blöthund/äckel liknande. BLÄ!
Men nu är hon duschad känner sig lite fräschare kanske. Blöt åtminståne.
Var hos Mr T igår. Vi kollade på Grannfejden.
Jag blir mörkrädd när jag inser att de finns så märkliga människor.
Kabojsare/raggare som pratar så där förjävla övertydligt så man bara vill gå fram o knäa honom.
USCH!! Jag hatar översittare o människor som dumförklarar en.
Sånna kabojsare o backslickers vill jag knäa.
O töntar som inte begriper att dom behöver en extrem makeover.

Borde införa Dagens knä i Corren.

Inga kommentarer: