söndag 2 mars 2008

Vad hände tour

Goes Pickhult!

Vaknade tidigt o gick upp o jobbade en sväng. Sen blev de hem o slappa lite. Passade på färga håret återigen, eftersom det aldrig håller i sig mer än 3 veckor innen det blir fjösbrunt. Packade ihop grejerna o hunden o åkte till motala vid halv 1.
Första träningen. Kul o träffa alla igen.
Hade en genomgång först, sen körde vi lite linförighet o sen budsföring.
Trodde aldrig att ajg skulle få tillbaka abbie när hon väl fick springa till nån annan, men hon kom allt tillbaks till matte :) *piu*
Blev ett kort träningspass, varför vet jag inte, men de va ju första gången o så.
De gick jätte bra för L o inka oxå, hon kommer nog o trivas med oss.
Sen blir de en jävla massa fler medlemsavgifter som tillkommer för dittan o dattan. suck! Men tar det sen när kursen är slut, kommer inte hinna/orka åka till motala mer än 1 gång i veckan nu iaf. Som jag känner. Man får ju prioritera lite. Kanske känner mer för Wp'n när den här kursen är slut. Får se vad hon går för helt enkelt.
Kom hem igen runt 3. Slappade lite, dusch o fix inför kvällen.
Åkte bort till C vid 6 o käkade lite, sen vid 7 åkte vi o hämtade S o hennes vän.
Blev en kul liten tjejgrupp! Fan va vi körde tjejsnack, sånt gillar vi. O "Jag har aldrig" haha.
Sen var de dags o åka in mot stan, med hjälp av kollektivt transportmedel. Som upplagd för o bli illamående. Vilket oxå inträffade :) Dock inte av undertecknad.
Blev en kort trip, lite väntan, o sen en kort trip hem igen. Gjorde mig inte så mycket faktiskt. Nu sparade jag ju marravaxx o kan unna mig en pizzajävel idag istället :)
Läääängtar redaaan... med massa kebabsås...! GAAH.
Cravings.
Wp'arna hade tävling i götet igår oxå, de gick ju bra för allihopa får jag väl tycka!
Skulle vart kul o hängt med, då kunde jag ju våldgästat A o C oxå, men så blev de inte.
A kommer ju hit nästa fredag istället! O hon har vart i ullared o köpt strumpor åt mig :D Spännande!
Jag vill oxå till Ullared. o Vingåker. Måste ha nya jeans. Alla börjar bli för slappa.
My hump is getting smaller... :( Dämn you hundpromenader!!
Mitt ända (hah?) vapen!
Gick o la mig full inatt, vaknade vid 6 o va uppe på toa, tror de fortfarande snurrade då. Hatar sånt! Somnade om. Vaknade med ett ryck.. sånt där ni vet "nu är nog fan klockan 3 på eftermiddagen"-ryck.
Men klockan va bara 8.
Sen nästa gång var hon kvart över. O så där låg jag till typ tio. Då va de fan dags o gå upp o promenera hunden. Hon har börjat löpa nu lite smått (she's running som en rolig människa sa)
Ligger i soffan o gnyr o beter sig allmänt fjösigt :)
Huvudvärken är befintlig men inte dödande. Än så länge iaf. Beror nog mycket på att jag inte drack ren sprit igår (intalar jag mig själv) bara cider o vin. Av sprit mår jag oftast bra på morgonen sen eskalerar (som nu ÄR ett ord har jag bestämmt) det till att jag näsintill avlider runt 5-6 hugget.
Nu är huvudvärken som sagt befintlig, mindre smärtsam o konstant istället. Much better :P
Abbie fick en lekstund med Inka medan jag o L gick o snacka skit. Mest hundskit den här gången faktiskt. Eller hundskit kan man ju inte säga... haha. Hundsnack :D
Nu blir de o fräscha upp mig lite, sen blir de soffan fram till sex.
Efter det blir de efterlängtad piza o repris av melodifestival!

A sunday like no other...

4 kommentarer:

Anonym sa...

OCH SÅ SVARAR man när Poppan ringer!!HRMF!

Anonym sa...

Sa Lola...

Nica Hansson sa...

jäjäjä, när Nica är bakis o skakis så svarar hon inte alls ;)
Vad ville du hjärtat?

Lappfjallan sa...

Äh,inget...vi var i Ljungsbro och tittade på en soffa..så jag tänkte bara fråga om du har dragkrok på din bil...Men det fixade det sig din bakfulla festprisse!