torsdag 27 mars 2008

Tvätt-torsdag

För en stund trodde jag att jag höll på o bli en tvättäkta svensson.
En sån som tvättar varje torsdag. O bara på torsdagar.
De har jag gjort två gånger på raken nu. Men tji den gick inte!
Nästa gång fanns de bara ledigt på onsdag.
Va tokigt.
Kanske är det ett tecken på att jag är för ung för o bli supersvennig?

Halsen krånglar, men de ligger på jämn nivå, o har gjort sen det började. Jag håller mina tummar.

Premiär drog kedja med hunden här hemma idag. De gick bra. Lätt var det, så de va inga probs alls.
Fick inga konstiga blickar heller.
Här i pickhult blir vi inte bestörta i första taget.
På lördag ska apporteringen sitta. P får helt enkelt hjälpa mig imorrn. Har har alltid idéer.

Våfflor är samma sak som pannkaka, fast i lagg.

Fick höra att åldern springer iväg ännu snabbare efter 30.
Jag som hade åldernojja för att jag fyller 25.
Bara sätta igång o hyperventilera nu då.

Men först ska jag hämta tvätten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens tips mot krånglande hals: Colizin
Köps i närmaste hälsokost, dock ej på Hospitalstorget eller i Tannefors för ägarinnan är en jävla fitta.

Anonym sa...

Oj...vem är det som behöver vårda sitt språk tro?

Nica Hansson sa...

P.D! Tusen nålar till dig o ditt ovårdade språk! Skämmes!