fredag 7 mars 2008

Friday my friend!

Så var de dags igen!
Fredag hela veckan nån?
Ikväll ska vi bort till C, slickorna o jag. Gbg Anna är på visit i dom östgötska slätterna.
Välkommen!
Vi ska äta gott, o spela en massa högljudda spel. Sånt är vi bra på!
Jag borde verkligen träna på Buzz eller Tp inför imorgon kväll, då de kanske blir en turnering!
Imorrn på dagen är de lydnadsträning igen. Abbie is running, but not så fast yet, så hon fick vara med. Nästa helg blir hon nog hemma under höglöpet, som de så fint heter.
I onsdags var vi ute o hälsade på E o hennes häst föresten sa prästen.
Det var trevligt! Abbie fick sig en ordentlig kyss av elstängslet, men efter några minuter så va hon sig själv igen. Dom låter vi nog bli hädan efter.
Tänk när man skaffar barn sen o måste ha hundra koll på dom precis hela tiden.. ujujuj.
O hon fattar fortfarande inte varför inte hästarna vill leka med henne. Tråkmånsar!
Annars är pinnar the best thing EVER!
Om nån ska på chokladfestivalen i helgen o behöver eskort så finns jag tillgänglig!!
Holla at your chocolate-loving girl.
Idag hittade jag en gnuggis.
Eftersom jag är snart 25 och i såkallad "middle life crisis" så var jag bara tvungen att sätta på den, på armen. Men jag skäms faktiskt inte.
Nog om detta.
Dags o hoppa i civilkläder.

Tjenamåss!

Glad-kanin-på-arm
Katt-i-obäddad säng
Hund-med-liten-pinne
Hund-med-större-påk

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle inte du på träning med hunden imorgon? Då kan du ju inte följa med på chokladfestival...

Nica Hansson sa...

Jo visst, men den är på söndag oxå om jag inte missminner mig? Hänger du med :)

Anonym sa...

Peter går fortfarande och garvar åt din video blogg!Vi vill se meeeeeeeeer!

Nica Hansson sa...

jäjä, den som väntar på nåt gott *haha*