onsdag 19 mars 2008

Bra skit



Timbaland gör det igen.

Måste ut o skaka rumpa snart. I can feel it.
Släppa lös kroppen lite :P
Men inte nu helgen... nästa kanske?

Kan de inte komma nåt nytt tillskott snart?
Är så himla trött på det här gamla utbudet... spyr på't.

"Vad hände tour" kommer snart att befinna sig på ett kryssningsfartyg nära dig.
Yihaa!
Jag är pepp som fan på det!

O 50 års (25+25) kalas snart i Maj oxå!
Vad gamla vi är :S
Men ändå så fräscha!
Eftersom jag fortfarande inte har förändrat mig sen jag fyllde typ 18 så måste jag va fräsch bra jävla länge.
Bra avelsmaterial!

Gick promenad. Lite kallt med va ändå lugnt.
Sen kom de stans jävla snöstorm med typ hagel.
Gud kastade pärlsocker vilt omkring sig.
Onödigt.
Moget.. Gud.

Greys ikväll.

Nae fyy tusan vilken tråkig blogg.

Jag ger mig. <-- Kallorist och världens ända He-man-frodit.




Anna o Nica cruzar på kryssning, Mars förra året.
Lätt att gå vilse!

2 kommentarer:

Lappfjallan sa...

Klart du ska ut och skaka lite rumpa!Du är singel och fräsch(trots din ålder)som sagt:Bättre avelssto får man leta efter!;)

Anonym sa...

Jasså där kom det ett litet klipp från förra partycruzen oxå ja *hehe* Kryssning igen i april/maj!! =)