söndag 16 mars 2008

Juno


"Hey, big puffy version of Jun-bug!"
En helt sevärdfilm!
Fasen va rolig den var.
Trots att jag somnade bitvis igår.. :P
Men sån är jag som filmsällskap. Rena sömnmedlet- hur bra filmen än må vara.
Somnar inte på bio dock.
Huvudrollstjejen i filmen är verkligen hur cool som helst. Störtskön!
O musiken är kort o gott -trevlig. Sådär trallvänlig. Den passar in. Men ändå konstig.
Bra att dom äntligen gör en ungdomsfilm som inte bara handlar om komplex o vem som är mest populär.
Hon har en hamburger telefon... jag hade en röd klacksko när jag va yngre- hett!
Filmen bidrog till en del diskussioner om uppfostran oxå. Jag ska lätt kalla min barn för roliga smeknamn! "Jun-bug" -hur gulligt som helst. O så ska jag va en sån där skön morsa som hon har, eller ja de är hennes plastmamma.
Chop Chop! Iväg o se den med er! Det är roligare än o läsa om när jag skriver om den :)

Inge Köping ikväll... trist.
Klockan är redan halv sju. Sjukt va tiden går fort idag?

Jag tänkte flytta till Björsäter.
Hänger nån på?




"You´re a partime lover and a fulltime friend" - Klockrent.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, känns som att jag är den enda i världen som somnar på bio :P

Anonym sa...

Jag hade fel, du oxå!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hermafrodit

Behöver inte vara något "e" på slutet.

Nica - världens enda He-man-frodit!
Go fuck yourself ;)


Nu ska jag jobba... inget stek idag utan 8-20.