fredag 21 mars 2008

Lååång fredag

Jättelång kommenr den bli, då?

Kollade just på Nwelyweds på MTV när jag käkade frukost.
Jag är nog lite som Jessica. Så där halvblåst, men på ett gulligt sätt. Haha. Varför låtsas att man vet saker när man inte har en aning liksom?
"Tuna- chicken of the sea"

Hittade min gamla handskrivna dagbok oxå. Det är lite otroligt. För jag är nämligen en sån som inte sparat på nånting gammalt. Allt slängs. Inga leksaker eller sånt från när jag var liten heller. Mamma skyllde på att det stog ute i förrådet o luktade mögel, så hon slängde dom. Kanske därifrån jag fått min "släng-mani" ifrån då.
Iaf så började jag skriva -96. Då va man ju skit liten. Skrev sista gången -00. Då hade jag klistrat in bilder på dom 4 killarna jag hade på gång då :D
HAHA!
"åh, jag vet inte vem jag ska välja"
Vilka i-landsproblem man hade på den tiden.
Så jävla fjortis så de sjunger om'et. Men så himla kul o läsa!

Nu är de dusch o iväg o träna hunden en sväng.

Tjingeling.

Inga kommentarer: