onsdag 26 mars 2008

Konsten

- Att få låtar att fastna i huvvet.

Idag har både jag o C spenderat eftermiddagen på jobbet med att nynna omkring på en massa konstiga låtar.
Jag kom på mig själv med att fortsätta med det precis nyss :)
Först började jag med "118 118 -meeer än bara namn o nummer!"
Sen övergick det till "Var tredje sök är gratis graaatis graaatis, var tredje sök är graatis på 118 003!"
Som senare helt plötsligt blev "Ta av dig skooornaaaa"
Det hela avslutades med Berghagens stora hit "Han tog av sig sin kavaj, sparka aav sig båda skorna..."
Ja så lustiogt det kan bli.
O shit va mycket dom måste sälja som har sånna klatshiga reklam låtar!
Det är de som säljer, helt klart.
Vi borde göra en låtsnutt innehållande texten "Have no fear- Håkan is here"
Som jag o S en vacker dag kom på alldeles själva.
Jävlar va jobben skulle trilla in.

Var ute o försökte lära in "apport" med hunden förut.
Det har helt blåst bort i skallen på henne.
De funkade ju ändå ganska bra på valpkursen, trodde jag hade det som i en lite ask. Tji fick jag.
Hon sprang gärna bort till apportbocken, tog den i munnen, o sprang iväg åt ett helt annat håll.
Det är ju iaf hälften rätt.
Sen fick jag henne iaf att komma med den, ett par gånger iaf.
Hon älskar pälskar ju snön, flickebarnet.
SNÖ IS THE SHIZZLE!

Lite konstigt känns de nu, när det är ljust ute lite längre. O tillomed ljust på morgonen när man går ut! Skönt! Men de ska inte va snö ute då. De ska va tröjväder! Men de kommer väl. Lagom till midsommar.

Fröknarna "beslutångest" bokade iaf en kryssning tillslut.
Det fick bli Cinderella som får celebert besök den 2 Maj.
Kändes som ett säkert kort!
Fan va pepp jag ÄR! :)

Är fortfarande lite konstog i halsen idag. Men imorrnär de ju redan torsdag, så jag hoppas på o få va frisk över helgen iaf :P
Va på systääämet idag o handlade godis till lördag.

Nu blir de dusch disch dasch!
*plask plask*
Jag vill fortfarande ha badkar. O ett stort hus!
Ge mig?



Av nån konstig anledning har den här låten pumpat i huvvet på mig idag oxå :)

Um thss um thss!

Inga kommentarer: