tisdag 11 mars 2008

No pain, no gain.

Är så trött i kroppen.
Putsat fönster till förbannelse idag, plus lyft en massa tunga plastmattor som promt skulle lyftas på, jojomensan de ska dom... suck!
En rejäl omgång massage skulle va hemskt välkommen! Jag kan erbjuda nån slags tjänst som betalning... typ... jag kanske kan baka nåt... vad vet jag.
Orkar inte med de här arbete mycket längre, vill inte se ut som ringaren i notredame när jag är 30år- tack.
Har ju redan fått noterat att min hållning är proper? *host*
Oh well, efter sommaren (vill faktiskt ha 4 veckors semester på raken iår, byter jag jobb får jag väl ta skiten som blir över) så ska jag ta tag i jobbsökar biten.
Igår var min kusin här o hälsade på. Hon har blivit med bil, o körkort!
De va visserligen nån månad sen, men nu kom hon iaf hit o visade upp sig, o bilen.
Hon skulle iväg o klippa sig senare. Hon blev mindre nöjd. Men jag tyckte de va snyggt med lugg ja!
Snart ska jag iväg till Mr T. Måste ju se hur han bor.
Vaknade med huvudvärk imorrse... den höll i sig från igårkväll... märkligt...

Over and Out

Inga kommentarer: