lördag 15 mars 2008

O herrejösses

Va trött jag blev!
Helt slut i kroppen!
Det blir man av o jobba 3 timmar.
Sen ut o springa i skogen med upp o nedförsbackar utan dess like, med en hund som drar iväg järnet o är mer lycklig än nånsin.
PIU!
Sen drog vi lite vagn. De gick bra. Tvekar lite ibland, men när den väl kommer i rullning så kör hon på.
sen kom pissvädret. Regn som tusan.
slutade o började regna en 4 gånger säkert på vägen tillbaka till linkan.
Bra! fint väder hemma. Nehe, nu kom de regn igen. O fint igen, o regn igen. Sen kom solen tillslut. Nu har jag inte märkt av nåt regn.
Kul! Väldigt kul läsning.
Som i visa i radio att man köpt en ny tröja ungefär.
När jag kom hem från c igår så tog jag kvällspromenaden med hunden. O strax därefter så dundar nån in i trapphuset o för ett jäkla liv. Kutar bort till dörrn o titthålet men hinner inte se nån.
Imorrse när jag gick ut va de blod överallt i trapphuset, på väggarna o på golvet. Nån måste slagit sig lite?
Mötte grannen men de va tydligen inte han, men han chansade på den alkoliserade gubben mittemot. Ambulansen hade tydligen vart o hämtat han här rätt ofta.
LORD!
Kan folk inte beté sig?
Vad har hänt med samhället.
Man blir ju rädd.
Den dagen jag blir rädd för o vistas i pickhult är de verkligen dags o flytta utomlands eller nåt.
Då är de galet.

Nu är jag nyduschad o fräch.
Ska ta de lugnt en sväng så man orkar med kvällen.

Hejja Linda B & Perelli ikväll då!

Inga kommentarer: