torsdag 20 mars 2008

Helvette!

Måns är upptagen.
Däm you Marie! Tur att han va ful på bilden... han kanske inte va så bra avelshingst trots allt.
"Ja, vi är tillsammans!"
Undra hur länge dom dejtade innan dom kom fram till det.
För det där är för mig en gåta.
Killar o känslor. Nånting som inte går hand i hand. From my experience.
Kommer nog aldrig bli nöjd.
Antingen är dom för på, eller så får man istortsett tjata på dom vad det är dom egentligen vill. Make up your mind! Vilket börjar fel redan från början isf. Man ska inte behöva diskutera ämnet överhuudtaget egentligen tycker jag. Det är en känsla. O är man osäker så är det inte rätt. Då är det heller ingen idé o fortsätta träffas. Punkt slut. Rätt känns rätt, o osäkert känns fel.
Vill du vara med den här tjejen o ingen annan kan bräda henne? -ja
Vill du vara med den här karln o ingen annan kan bräda honom? - ja.
Grattis. Ni har nu ingått ett förhållande grundat på kärlek. Välkommna :D
Nog om detta.

Glad påsk på mig!
Och er!
Jag har köpt mig ett påska ägg, fullt med godis.
Synd att de inte fanns så mycket roligt o välja mellan, när man gick där i Gottins fantastiska lilla harem av choklad o dylikt.
Mycket små ägg med knepigt folie på, blev det.

Känns det inte lite som att jag skriver om samma saker dag ut o dag in?
Jag får den känslan.
En riktig blogg borde egentligen ha ett samtalsämne i varje utlägg.
Jag vet inte redigt vad jag är sugen på o disskutera idag.
Det har inte kommit mig tillömtes någonting olämpligt idag.
Jag får fundera på saken.

Imorrn kommer Kungen till stan.
Pontiak.
Man borde titta på honom, o skratta.. MED honom. Men jag vet inte än...

Tvättat har jag gjort ikväll. Smärtfritt. Redan klar.
Gick en promenad med C. Smärtfritt det med :P

Igår var Mr T här.
Han är rolig.
Spontan så man blir förvirrad.
O trött var han... Men de gjorde inget.

Jag är inte så knepig.
Eller?
Jag tycker inte det. Ganska rakt fram. Go with the flow. Anpassningsbar (går dock inte att vika ihop o rulla in under sängen allt för länge)
Lagom tjej i lagom ålder, -lagom allt.
Aja.

Fick inget påskägg av mamma.
Men ett påskbrev, med en påskpeng.
Haha!
Jag känner mig som ett barn när hon gör så.

Vem vet hur denna påskhelg slutar?
Nu ska jag iaf inte göra nånting.
Jag har för mycket fritid, sägs det, o det är så man gör då.
Klockan är halv 8 o jag är klar med mitt dagsverke.
Inga dåliga samveten här inte!

Happy Easter!

Inga kommentarer: