torsdag 13 mars 2008

Nukta nullar!

Som ett barn en gång sade till fröken C :)

Idag är jag en händig kvinna.

Lyssnade på mixmegapol imorrse som alltid.
Bullmamman Charlotte Perelli var där o pratade om kommande finalen av Melo't.
Hon hade bakat bullar som hon tog med sig o bjöd på.
Då vaknade Nicas bullmamma inom sig!
Skitlänge sen jag bakade bullar, o hur jäkla asgott är inte de då?!
Sagt o gjort.
Gick en promenix med Abbie när jag kom hem, "stå under gång" börjar sätta sig!
Sen blev de all-in på bullbak!
O tvättar samtidigt... det är inte klokt vilken simultankapacitet jag besitter.
Så nu luktar de både nytvättat o nybakat i det här hemmet.
Till skillnad från förut..:S
Fått erbjudande om lägenhet igen från stångåstan'.. men vetefaen... kommer bli som förra gången. Kommer säga nej till 5 stycken o får vänta ytterligare 6 mån innan jag får söka igen.
Nica - aldrig nöjd.
Fick för första gången användning för att min lilla Abbie ser så skräckinjagande ut, för vissa typer!
Ringer på dörren, o dum som jag är så bara öppnar jag utan o kolla vem det var.
Abbie kommer o ställer sig bredvid mig o ser allmänt asintresserad ut på vem den där gubben är som står i trapphuset.
Det var Wille från Hyresgästföreningen.
Han ställde några väldigt korta frågor, samtidigt som han hela tilden backade några steg.
O innan jag knappt hann säga " tyvärr, känner inte att jag har tid för dig just nu, kom precis hem från jobbet"
-så hade han redan plockat upp sitt visitkort o sagt "Här! Ta mitt kort så kan du ju höra av dig om du vill bli medlem, hej då!"
*HAHA*
Piece of cake att bli av med honom då!
Undrar om de funkar på Radiotjänsten oxå...
Aja.
Har fortfarande ont i ryggen, så om nån massageutbildad halvsnygg kille känner sig sysslolös ikväll, så är de bara att höra av sig!
Jag bjuder på nybakta Nullar :D



4 kommentarer:

Anonym sa...

Massageutbildad helsnygg kille finnes, men jag bor ju för jävla långt bort nu för tiden... :)

Lappfjallan sa...

Jaha...då har jag åkt förbi dig UTAN att hälsa på....får skylla mig själv att jag missa dina nybakta bullar..skitoxå!

Anonym sa...

ingen utb, ganska tjock, dålig på ligga och halv kass hy, killen finns i din närhet!
svar till
sommmarpromanader i skogen utan damp

Anonym sa...

HaHa...
-"Nucklare?"
(andas in med näsan)
-"NUCKLAR NULLAR!!!!"

Alltid lika kul :P