torsdag 6 mars 2008

Alla som är anonyma

- är våldtäcksmän!
Inga fler anonyma kommentarer nu!
Träd fram! Jag ser ju endå vilken stad ni kommer från så varför inte slänga in ett namn, fegisar?

Igår trodde jag att de va torsdag, jätte länge.
Samtidigt som jag egentligen visste att de va onsdag eftersom de va Grey's.
En bekant trodde de va tisdag. Ibland blir man mer förvirrad än vanligt :P

Drömde så mysig dröm inatt. Vaknade o va sådär smålöjligt glad.
O bara därför har jag sett minst 25 par stå o mysa/hångla/pussas/hålla hand överallt. Skit på er ;)

Jobbet gick sådär idag. Va på pissigt humör imorrse för tankarna sprang iväg från "löjligt glad" till "löjligt irriterad" på ca 30 minuter. Ibland känner jag mig så jävla tråkig! Hatar't, men de går liksom inte o släppa. O då automatiskt så hälsar knappt nån på mig, o man känner sig allmänt ful o oälskvärd.
Aja, det gick iaf över tillslut. Man börjar tänka - take it or leave it då, jag tvingar ingen o umgås/prata/va trevlig emot mig. Det är helt upp till er :)

Nååånting mer va de jag ville få ur mig, men tankarna ligger i för stort fokus på mat just nu. Luktar (doftar låter så fult) ugnspannkaka i hela lägenheten!
MUMMA!

Va bara tvungen o härmas S, I love it!


1 kommentar:

Anonym sa...

Det gör inget att du härmas. Och detta kan var Kents bästa låt någonsin. Syns i helgen!