tisdag 18 mars 2008

De ser ljus ut

...på Islands avbytarbänk?
Äh, fan så dåligt.
Inkomster o utgifter ser ljust ut den här månaden!
Vem vågar sätta emot att de kommer en oväntad stor utgift vilken dag som helst? ;)
Aja, jag är glad s länge iaf.
Visste ni att sverige tar hand om 10% av världens alla flyktingar??
Vi ligger som nummer två, flest tar USA in.
I´m in shock.
And speachless.
Jag har hitatt ett nytt tv-program att vila ögonen på, på söndagar, istället för Köping.
Erik o Mackan - Hela o rena.
Sjukt äckligt, men samtidigt är dom så jävla roliga så man måste fortsätta kolla.
Synd bara att Parlamentet o Singing Bee är samtidigt... det är ju lustigt.
Men nu ska vi väl inte haka upp oss på tvprogram, shall we.
De finns ju så mycket mer här i världen än Tv!
Som...
Ja?
Som vaddå?
Knyppla?
Läsa bäcker?
Ja, de ska gudarna veta.
Jag ska nog köpa mig ett stort påskägg på torsdag. Bara för att.
Tror inte påskharen kommer komma hit med nåt ägg till mig. Mamma kanske...
Vad förvånad man skulle bli om de låg ett litet ägg utanför dörren, med lite godis i...jag älskar choklad, om det har undgått nån?
Ungefär lika förvånad som på alla hjärtans dag när man kom hem o hade fått ett blommogram!
Eller vänta nu... Nej just de ja.
Men jag ä int biteeeerrrr.
De va nåt mer jag skulle beklaga mig över idag. Men har glömt.
Får ta o föra anteckningar under dagen så jag vet vad jag ska skriva när jag väl kommer hem. Det här skräpet håller ju ingen högre klass.
Kanske borde anställa nån som går bredvid mig hela dagen o för just anteckningar.
Så kan jag närsomhelst säga "Du! Anteckna det här..."
Men risken är nog stor att jag börja prata för mig själv då. O de är ju inge vidare sexigt.
Påsk ja. En ursäkt för att få äta ägg, o typ supa?
Fast de ska inte jag. Inte ens lite.
Jag ska supa en annan helg istället. GÅ MOT STRÖMMEN!
Äta ägg ska jag. De tycker jag är gott.
Mamma fyller år, typ jätte många, den 21'e. Så den 22'e ska vi ha kalas. Jag ska baka tårta har jag sagt. Den där dumlekola tårta grejen jag skrev om en annan gång. Halleluja!

Nu känner jag att jag helt tappat fokus. Känner ni det oxå?

Vi hörs då!

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis att du fick upp ögonen idag, nu skall du bara fördjupa dig ännu mer i ämnet flyktingpolitik och rota ännu djupare. Så kommer även du snart stå på torget och kämpa!