måndag 24 mars 2008

Nu gör jag slut

-Med påsken!
Nu är den slut. Idag är de söndag igen. Fast det är måndag. Förvirrande!
Skönt med bara 4 arbetsdagar dock.

Idag har jag vart utomhus hela för/eftrmiddagen.
Inte så kallt. Men blött.
Abbie jobba på bra. Jäklar va hon springer iväg med dom där kedjorna!
Gick bra vid vagnen idag med, hon kämpade! Första gången jag ser henne jobba så hårt! Annars har alltid vagnen vart i rullning o då är de ju lättare.
Good girl.
Hon fick tonfisk när vi kom hem.
Då blev Hobbe avis, så han fick lite han med.
Alla nööjda o glaaada.

Fast jag är inte nöjd.
Jag vill ha sällskap.
O jag vill ha badkar...
Fortfarande.
Reeaaally bad.
CRAVINGS :)

Imorrn är de löning igen. Fan så gött! Den här månaden gick snabbt.

Nu ska jag ... ja ni vet säkert.

Cherioooso!


Oh yeah, he´s hot.

Inga kommentarer: